دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با اهدای لوح سپاسی از حمایت های بانک پارسیان از برنامه ها و فعالیت های این کمیسیون ملی یونسکو در سال ۱۳۹۱ قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، در نشستی تخصصی که با موضوع “مسوولیت های اجتماعی سازمان ها در قبال جامعه” از سوی کمیسیون ملی یونسکو و با حضور استادان دانشگاه ها ومدیران سازمان ها و نهادها برگزار شد، دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با اهدای لوح سپاسی از حمایت های بانک پارسیان از برنامه ها و فعالیت های این کمیسیون ملی یونسکو در سال ۱۳۹۱ قدردانی شد.

در ابتدای این نشست یک روزه ، محمد رضا سعید آبادی ، دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در سخنانی به بررسی اهمیت موضوع مسوولیت اجتماعی با اشاره به فعالیت های کمیته MOST یونسکو پرداخت و سپس از نماینده دفتر منطقه یونسکو در تهران خواست که به عنوان اولین سخنران در جایگاه حاضر شوند.
آریا گاناوان اسیس، نماینده دفتر منطقه ای یونسکو در تهران سخنران بعدی این نشست بود که به اهمیت موضوع مسوولیت اجتماعی از منظر یونسکو پرداخت و مباحث مفیدی را ارایه کرد. همچنین محمد نفریه، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی و ارسلان قربانی، قائم مقام وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری دراموربین الملل نیز سخنرانان بعدی این مراسم بودند که به ترتیب پیرامون توانمندی ها و برنامه های سازمان بهزیستی در خصوص مسوولیت اجتماعی و اهمیت مسوولیت اجتماعی سازمان ها در قابل جامعه مباحثی را مطرح کردند.
داریوش ارجمند هنرمند کشورمان نیز جزو مدعوان این مراسم بود که طی سخنانی کوتاه و صمیمانه به اهمیت رصدگری مسایل اجتماعی و توجه به آن از سوی همه اقشار به ویژه از زاویه هنر پرداخت .
بر اساس این گزارش، علی جهانی، مدیرروابط عمومی و نماینده بانک پارسیان هم به عنوان سخنران پایانی این مراسم به تشریح مسوولیت های اجتماعی سازمان های مالی و اقتصادی پرداخت و اظهار داشت: انسان و نیازهای عالی و اجتماعی او محور همه مسوولیت های اجتماعی است که هم سفارش ادیان الهی و هم علوم روز است . در اجتماع به خاطر تقابل و تضاد منافع میان افراد، ضروری است نهادهای اجتماعی نسبت به پیوند اجتماعی حضوری مسوولانه داشته باشند و برای توسعه همه جانبه جامعه و تحقق مسوولیت اجتماعی در مسیر همدلی افراد سازمان گام بردارند.
در پایان این مراسم لوح سپاس دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو به مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اهدا شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=621
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

قدردانی کمیسیون ملی یونسکو از بانک پارسیان
قدردانی کمیسیون ملی یونسکو از بانک پارسیان
قدردانی کمیسیون ملی یونسکو از بانک پارسیان
قدردانی کمیسیون ملی یونسکو از بانک پارسیان
قدردانی کمیسیون ملی یونسکو از بانک پارسیان