عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر به سرمایه گذاران توصیه کرد که فعلا برای سرمایه گذاری طلا خریداری نکنند.

عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر به سرمایه گذاران توصیه کرد که فعلا برای سرمایه گذاری طلا خریداری نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، احمد وفادار در گفت و گو با نقدینه افزود: خرید طلا برای نیازهای روزمره نظیر مراسم ها و مناسبت ها مشکلی ندارد ولی توصیه می کنم که سرمایه گذاران تا پایان سه ماه مهلت توافق ژنو صبر کنند و بعد نسبت به سرمایه گذاری روی این فلز قیمتی تصمیم گیری کنند.

وی پیش بینی کرد که چنانچه توافق نهایی صورت گیرد قیمت طلا در سطح جهانی و در نتیجه بازارهای داخلی با کاهش رو به رو شود.

رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به این نکته که خرید و فروش در بازار طلا نسبت به قبل از عید بهبود نسبی داشته است، اظهار داشت: حدود یک هفته است که بازار طلا در سال جاری رسما شروع به کار کرده و نسبت به قبل از عید رونق داشته است.

وی با تاکید بر این نکته که قیمت ها نوسان قابل ملاحظه ای نداشته است، ادامه داد: قیمت اونس در بازارهای جهانی تفاوت محسوسی نکرده و به تبع آن قیمت ها در بازار داخلی نیز بدون نوسان بوده است.

وفادار ادامه داد: حتی فرارسیدن روز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر نیز باعث نشد که تفاوتی در قیمت های بازار طلا ایجاد شود گرچه ربع سکه بهار آزادی در طلافروشی ها بیشتر از سایر قطع های سکه مورد استقبال قرار گرفت.

وی در عین حال اعلام کرد که باید منتظر ماند تا دوشنبه بازارهای بین المللی مجددا شروع به کار کنند گرچه پیش بینی نمی شود که با کاهش یا افزایش قیمت در اونس طلا رو به رو باشیم.

عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر در مورد سکه های تقلبی و طلاهای با عیار پایین هم گفت: گرچه در همه صنوف سوءاستفاده وجود دارد که صنف طلا و جواهر نیز از این قاعده مثتثنی نیست ولی با کنترل های اتحادیه طلا و جواهر و همچنین موسسه استاندارد، هم اکنون با مشکل زیادی در این زمینه رو به رو نیستیم.

به گفته بهتر، سوءاستفاده در زمینه سکه های تقلبی و طلاهای غیراستاندارد نسبت به یک سال پیش کاهش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=59897
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

برای خرید طلا عجله نکنید
برای خرید طلا عجله نکنید
برای خرید طلا عجله نکنید
برای خرید طلا عجله نکنید
برای خرید طلا عجله نکنید