محموله دیگر نیز ١٩ کیلو گرم طلا به ارزش تقریبی ۲۹ میلیارد ریال بوده که در مخزن سی ان جی یک سمند جاسازی شده و در مرزهای شمال غربی کشور کشف و ضبط شد.

سال گذشته سه محموله بزرگ طلای قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول (poolpress.ir) به نقل از عصرخبر، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با اعلام این خبر توضیح داد: یک محموله سکه های طلا بود که در قالب صادرات سیب زمینی در ابهای خلیج فارس در حال قاجاق به امارات بود کشف و ضبط شده و رای قطعی زندان، جریمه نقدی و ضبط اموال برای قاچاقچیان صادر شده و اموال مکشوفه ۲۱۴ کیلو گرم طلا شامل ۱۹۱۱ سکه تمام بهار آزادی، ۵۰ سکه نیم بهار و ۱۴۹ ربع سکه بهار آزادی به ارزش تقریبی ۳۲۳ میلیلرد ریال بوده است.

حبیب الله حقیقی ادامه داد: محموله دیگر نیز ١٩ کیلو گرم طلا به ارزش تقریبی ۲۹ میلیارد ریال بوده که در مخزن سی ان جی یک سمند جاسازی شده و در مرزهای شمال غربی کشور کشف و ضبط شد.

رییس ستاد قاچاق افزود: محموله دیگر نیز ٢۴ کیلو گرم طلا به ارزش تقریبی ۱۷ میلیارد ریال بوده که به صورت چمدانی در فرودگاه کشف و توقیف شده است.

وی خاطرنشان کرد، پرونده های دیگری نیز مفتوح و در حال رسیدگی است و این سه پرونده مربوط به امسال منتج به صدور حکم نهایی شده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=58483
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

جزئیات ۳ قاچاق بزرگ طلا در کشور
جزئیات ۳ قاچاق بزرگ طلا در کشور
جزئیات ۳ قاچاق بزرگ طلا در کشور
جزئیات ۳ قاچاق بزرگ طلا در کشور
جزئیات ۳ قاچاق بزرگ طلا در کشور