شهابی گفت: سهام‌های فروخته شده پدیده باید تبدیل به سهامی عام شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان رضوی گفت: سهام‌های فروخته شده پدیده از نوع سهامی خاص است و باید تبدیل به سهامی عام شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول (poolpress.ir)، سید علی شهابی در مشهد مقدس در رابطه با پرونده شرکت پدیده شاندیز اظهار داشت: این مسئله را در ستاد سرمایه گذاری مطرح کرده ایم، ما می‌خواهیم تامین مالی از طریق سرمایه و پس اندازهای مردم از طریق پذیره نویسی و سهام و مناقصه صورت گیرد که نوعی روش تامین مالی است.
وی افزود: این روش در تمام دنیا انجام می‌شود و برای اینکه روش تامین مالی را توسعه دهیم و منافع مردم حفظ شود شرایطی را که این شرکت‌ها باید پذیره نویسی کنند براساس قانون اعلام کرده‌ایم که نخستین شرایط آن گرفتن مجوز بورس است و شرکت پدیده باید شرکت سهامی عام تشکیل دهد و مجوز بورس بگیرد و بعد شروع به پذیره نویسی کند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی افزود: شرکت پدیده سهام‌هایی را که فروخته است سرمایه گذاری خاص بوده که ما درخواست کرده‌ایم فرصتی به این شرکت داده شود تا تقاضای شرکت سهامی عام بدهد و مجوزش را از بورس دریافت کند.
شهابی تصریح کرد: این شرکت وقتی مجوز بگیرد یکسری تکالیف برعهده دارد به طوری که هر سه ماه باید ردیف مالی و سرمایه شرکت را اعلام کند چرا که با این روش منافع سرمایه گذاران در بورس تامین می‌شود و حساب رسان سرمایه و آورده شرکت را حسابرسی می‌کنند و در ستاد سرمایه گذاری به شرکت پدیده اعلام کرده‌ایم.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=56186
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پدیده باید مجوز بورس بگیرد
پدیده باید مجوز بورس بگیرد
پدیده باید مجوز بورس بگیرد
پدیده باید مجوز بورس بگیرد
پدیده باید مجوز بورس بگیرد