در گزارشی که از سوی بیمه مرکزی منتشر شده است بیمه ملت در سال گذشته بیشترین شکایت های بیمه ای را داشته است .
در گزارشی که از سوی بیمه مرکزی منتشر شده است بیمه ملت در سال گذشته بیشترین شکایت های بیمه ای را داشته است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حالی شاخص های مالی و عملکردی شرکت های بیمه مستقیم دارای سابقه مفید بیش از سه سال فعالیت بیمه ای طی سال های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ را منتشرکرده است که نام شرکت های بیمه توسعه و دی در بین سایر شرکت ها در این گزارش ها دیده نمی شود.به عبارت دیگر بیمه مرکزی رسما این شرکت ها را از سامانه خود حذف کرده است این در حالی است که نام این شرکت ها در سایت بیمه مرکزی هنوز وجود دارد.
به گزارش ایران و جهان ،شاخص های شرکت های بیمه به استناد گزارش مدیر کل نظارت مالی و در راستای شفاف سازی و اگاهی عمومی از وضعیت عملکرد شرکت های بیمه اعلام شده است.
بر اساس مستندات موجود، این شاخص ها در چهار بخش شامل شاخص های عملیاتی، مالی، توانائی ایفای تعهدات و دسترسی مشتریان به خدمات بیمه ای و مشتری مداری تنظیم و اعلام شده است.
برای مشاهده شاخص های عملکردی شرکت های بیمه در سال ۱۳۹۲ اینجا کلیک کنید
انتهای پیام