چهارده مقاله بیمه آسیا به صورت ارائه و پوستر در بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه پذیرفته شده است.

چهارده مقاله بیمه آسیا به صورت ارائه و پوستر در بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه پذیرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، چهار مقاله “ورشکستگی و مشتری‌مداری ” (نگارش دکتر ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، محمود سبزی، رئیس مرکز طرح و توسعه و هادی رحمانی)، “بررسی عوامل زمینه‌ای و وفاداری به برند بر تصمیم خرید بیمه گذاران اتومبیل در تهران (نگارش سید احمد حسینی، مشاور معاون فنی مدیرعامل در بیمه های اشخاص و مسئولیت) ،”بررسی رابطه شاخص های مشتری مداری و توانگری مالی در صنعت بیمه”(نگارش حسینعلی بختیار نصر آبادی،کارشناس شعبه مرکزی استان اصفهان) و ” بررسی ارتباط معیارهای حاکمیت شرکتی و مشتری‌مداری شرکت‌های بیمه (نگارش مهدی کمالی، کارشناس شعبه مرکزی استان اصفهان و محمد ابراهیمی) در همایش بیمه و توسعه ارائه می‌شود.
بنا بر این گزارش، ده مقاله” نقش مشتری مداری بر وفاداری مصرف‌کننده بیمه ها به برند” (نگارش دکتر ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و بهروز نوری، مشاور مدیرعامل)، “توسعه استراتژیک منابع انسانی شرکت های بیمه با رویکرد ارتباط با مشتریان در جهت ارتقاء کیفیت خدمات بیمه” (نگارش اسماعیل مهدوی‌نیا، عضو هیئت مدیره و معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی و رسول رحمتی نودهی، کارشناس مرکز طرح و توسعه)، “نقش” انجمن ها و تشکلات حرفه‌ای بیمه‌ای در حفظ حقوق بیمه گذاران” (نگارش فرامرز خجیر، عضو هیأت مدیره و معاون فنی مدیرعامل در بیمه­ های اموال، مسعود قاسمی، مشاور معاون فنی مدیرعامل در بیمه های اموال و آیدین رشیدی، کارشناس بیمه های مسئولیت)، ” شناسایی علل نارضایتی بیمه گذاران در صنعت بیمه” (نگارش محمود سبزی، رئیس مرکز طرح و توسعه، آیدین رشیدی، کارشناس بیمه‌های مسئولیت و حمید رمضانی، مدیر بازرسی و انتظامات)، “بررسی عوامل مؤثر بر افزایش فروش بیمه‌های مهندسی با تأکید بر جذب و نگهداری مشتریان “(نگارش سید مهدی وهابی، معاون مدیریت امور نمایندگان و کارگزاران و عاطفه حیدری، کارشناس بیمه‌ های اتکایی،”پیاده‌ سازی مدیریت ارتباط با مشتریان براساس عوامل کلیدی موفقیت در یک شرکت بیمه” (نگارش رسول رحمتی نودهی، کارشناس مرکز طرح و توسعه، مریم حاجی قربانی، کارشناس مدیریت بیمه­ های اتومبیل)، “بررسی ناپارامتریک رابطه میان اخلاق حرفه ای و حسن رضایت در مشتریان در راستای مشتری مداری “(نگارش رامین دلیری، رئیس شعبه استان قزوین و ملیحه صمدی، کارشناس شعبه قزوین)، ،”customer Relationship Management and its use in Insurance Industry “نگارش آیدین رشیدی،کارشناس بیمه­ های مسئولیت)، “امکان سنجی استقرار الگوهای رضایت مشتری در صنعت بیمه “(نگارش دکتر سعید صحت، رسول رحمتی نودهی، کارشناس مرکز طرح و توسعه و دکتر سید سعید موسوی) و “نقش سیستم نظارت مالی در حمایت از مشتریان صنعت بیمه با نگاهی به عملکرد کشورهای موفق” (نگارش دکتر امیر صفری و مهدی کمالی، کارشناس شعبه مرکزی استان اصفهان) به صورت پوستر پذیرفته شده است.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=51776
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

‫حضور پربار بیمه آسیا در همایش بیمه و توسعه
‫حضور پربار بیمه آسیا در همایش بیمه و توسعه
‫حضور پربار بیمه آسیا در همایش بیمه و توسعه
‫حضور پربار بیمه آسیا در همایش بیمه و توسعه
‫حضور پربار بیمه آسیا در همایش بیمه و توسعه
‫حضور پربار بیمه آسیا در همایش بیمه و توسعه