سخنگوی دولت گفت: وام مسکن در کلان‌شهرها ۵۰ میلیون تومان شد.

سخنگوی دولت گفت: وام مسکن در کلان‌شهرها ۵۰ میلیون تومان شد.
به گزارش پول پرس،‌ محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش سقف تسهیلات در کشور، گفت: هم سقف وام بالا رفته و هم ارزان شده و ما به‌ التفاوت آن را خود دولت باید تامین کند.
سخنگوی دولت از افزایش وام مسکن در کلانشهرها به ۵۰ میلیون، در مراکز استان‌ها و دارای جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر به ۴۰ میلیون و سایر شهرها ۳۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: به این ترتیب افزایش سقف تسهیلات این امکان را فراهم می‌کند که افراد متقاضی با اولویت‌هایی که گفته شده، بتوانند نسبت به تامین مسکن اقدام کنند. این وام‌ها متوجه زوج‌های جوان و اقشار کم‌درآمد است.
نوبخت خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد اعلام شده برای کسانی که قصد بازسازی بافت‌های فرسوده دارند مبلغی را برای وام اختصاص داده‌ایم که در کلانشهرها تا ۲۰ میلیون شهرهای بالای ۲۰۰ هزار جمعیت ۱۵ میلیون تومان و سایر شهرها ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.
وی افزود: مجموعه اقدامات دولت در جهت ساخت‌ و‌ سازهای مسکن به فضای اقتصادی کشور کمک می‌کند تا دولت سیاست خروج از رکود را با سرعت بیشتری دنبال کند.
نوبخت تصویب لایحه استملاک و اجاره اتباع خارجی در کشور را از دیگر مصوبات امروز دولت عنوان کرد و گفت: این مصوبه آماده ارسال به مجلس شد. با این کار می‌خواهیم امکان حضور سرمایه‌گذاران خارجی را در کشور فراهم کنیم.
سخنگوی دولت از اختصاص مبلغ ۵۵ میلیارد تومان در خصوص محیط زیست برای مقابله با پدیده گرد و غبار و خشکسالی و احیای دریاچه‌ها خبر داد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=48769
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

وام مسکن ۵۰ میلیون تومان شد
وام مسکن ۵۰ میلیون تومان شد
وام مسکن ۵۰ میلیون تومان شد
وام مسکن ۵۰ میلیون تومان شد
وام مسکن ۵۰ میلیون تومان شد