بانک صادرات ایران درتیرماه ١٣٩٣ بیش از ٣ میلیون قبض خدمات شهری مشتریان را دریافت کرد.

بانک صادرات ایران درتیرماه ١٣٩٣ بیش از ٣ میلیون قبض خدمات شهری مشتریان را دریافت کرد.

به گزارش پول پرس، این بانک به منظور ارتقاء کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی، با راه اندازی سیستمهای مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است.

براین اساس در تیرماه ١٣٩٣ مشتریان بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاههای خودپرداز، تلفنبانک (٠٩۶٠٢)، دستگاههای پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی, سامانه #٧١٩* و همراه بانک ٢ میلیون و ٧١٣ هزار قبض را به صورت غیرحضوری و ٢٨٩ هزار قبض رابه صورت حضوری پرداخت نموده است.

گفتنی است که استفاده از سامانههای مکانیزه و الکترونیکی نقش برجستهای درصرفهجویی هزینهها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و موجب جلب رضایت مندی مشتریان نیز می شود.

شایان ذکراست که دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران به آسانی میتوانند با شماره گیری #٧١٩* از طریق اپراتور همراه اول یا تماس با(٠٩۶٠٢) مرکز صدای سپهر و یا با مراجعه به دستگاههای خودپرداز این بانک درسراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران قبوض خدماتی خود را پرداخت کنند​.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=44963
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پرداخت سریع قبوض از طریق خدمات الکترونیک بانک صادرات
پرداخت سریع قبوض از طریق خدمات الکترونیک بانک صادرات
پرداخت سریع قبوض از طریق خدمات الکترونیک بانک صادرات
پرداخت سریع قبوض از طریق خدمات الکترونیک بانک صادرات
پرداخت سریع قبوض از طریق خدمات الکترونیک بانک صادرات
پرداخت سریع قبوض از طریق خدمات الکترونیک بانک صادرات