جمعه ۱۷ مرداد ۹۳ آزمون سراسری استخدام بانک سپه در کلیه مراکزاستان ها برگزار می شود.

جمعه ۱۷ مرداد ۹۳ آزمون سراسری استخدام بانک سپه در کلیه مراکزاستان ها برگزار می شود.

به گزارش پول پرس، به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۳می رساند که آزمون مذکور در صبح روز جمعه ۱۷ مردادماه ۹۳ در کلیه مراکز استانها برگزار می شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ روز جمعه ۱۷ مردادماه آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۱۴ مرداد ۹۳ بر روی سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته و متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت نامی، داوطلبان می توانند از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای چهارشنبه ۱۵ مرداد و پنجشنبه ۱۶ مرداد با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و ۲ قطعه عکس شخصا” به نماینده مسوول مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (به شرح جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

در صورت نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات درج شده در کارت خود می توانید به سایت بانک سپه به آدرس www.banksepah.ir قسمت «آزمون استخدامی بانک» مراجعه و پس از درج مشخصات داوطلبی و ورود به بخش مشاهده کارت شرکت در آزمون استخدامی بانک سپه، از گزینه «ویرایش اطلاعات» در کنار دکمه «پرینت کارت» استفاده کنید.

همچنین داوطلبان سهمیه آزاد که در زمان خرید کارت ثبت نام آزمون (مبلغ ۳۵۰.۰۰۰ ریال)، اشتباهاً کارت سهمیه ایثارگران (مبلغ ۱۷۵.۰۰۰ ریال) را خریداری کرده اند، باید ضمن ویرایش اطلاعات سهمیه خود، نسبت به خرید کارت اعتباری مربوط به ما به التفاوت هزینه سهمیه آزاد آزمون استخدامی (مبلغ ۱۷۵.۰۰۰ ریال) از طریق گزینه «ویرایش اطلاعات»، اقدام کنند.

داوطلبان آزمون استخدامی بانک سپه توجه کنند

با توجه به اینکه برخی از سایتها از موقعیت آزمون استخدامی بانک سپه سوءاستفاده کرده و به منظور افزایش تعداد بازدید صفحات خود در موتورهای جستجوی اینترنتی، نسبت به درج لینکهای نامعتبر با موضوع فروش نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک سپه اقدام کرده اند، بدین وسیله اعلام می گردد، بانک سپه و سازمان سنجش آموزش کشور هیچگونه نمونه سوال آزمون استخدامی این دوره و یا سالهای قبل را در اختیار هیچ شخص حقیقی یا حقوقی قرار نداده و ادعای این افراد فاقد اعتبار است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=43544
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آزمون استخدامی بانک سپه جمعه برگزار می شود
آزمون استخدامی بانک سپه جمعه برگزار می شود
آزمون استخدامی بانک سپه جمعه برگزار می شود
آزمون استخدامی بانک سپه جمعه برگزار می شود
آزمون استخدامی بانک سپه جمعه برگزار می شود