بانک اقتصاد‌نوین روز گذشته از خدمتی جدید در این بانک خبر‌داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، سامانه نمانوین یک سامانه اطلاع‌رسانی بازار است که آخرین اطلاعات بازار از جمله قیمت‌های ارزمرجع، مبادله‌ای و آزاد و نیز آخرین اطلاعات بازاربورس نقدی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد . این سامانه ارزش افزوده‌ای برای مشتریان ایجاد می‌کند که شامل اطلاعات به روز و در دسترس است . به کمک این سرویس مشتریان با در اختیار داشتن گوشی تلفن همراه به سادگی اطلاعات بازار را دریافت می کنند. نمانوین سامانه‌ای پویا و در حال توسعه است که برنامه های مشخصی برای ارتقا آن در مرحله اجرا و پیاده‌سازی است. شخصی‌سازی اطلاعات سامانه برای مشتریان از جمله برنامه های پیش روست.
این سامانه در دو بخش برنامه گوشی همراه و برنامه سرور تهیه شده است . برنامه گوشی همراه برروی  دو سکوی نرم افزاری اندروید و iosعملیاتی شده است .
کاربران با ثبت‌نام در این سامانه و نصب نرم افزار گوشی تلفن همراه قادر به استفاده از آن خواهند بود. برای بروز رسانی اطلاعات نیز مشتریان تنها با فشردن دکمه به روز رسانی می توانند به اطلاعات جدید دسترسی یابند .
برای ارسال درخواست و پاسخ از دو روش پیامک و  WiFi/GPRS می توان استفاده نمود .

در این سامانه دو نرم افزار وب با عنوان پرتال مشتریان و کنسول وب ارائه شده است.
در پرتال مشتریان کاربران می توانند با مراجعه به این نرم افزار و ورود به آن از سرویس‌های گروه‌های ثبت نام شده و نیز وضعیت اشتراک خود مطلع شوند و علاوه برآن در سرویس گروه‌های جدید عضو شده یا اشتراک‌های فعلی خود را تمدید کنند .
در بخش کنسول وب مدیران سیستم با استفاده از آن می توانند علاوه بر اعمال برخی تغییرات مانند به روز رسانی داده‌های دستی گزارش‌های مختلف سیستم را مشاهده کنند .

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=4275
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی پول پرس_رونمایی از سامانه نمانوین
اختصاصی پول پرس_رونمایی از سامانه نمانوین
اختصاصی پول پرس_رونمایی از سامانه نمانوین