پول پرس- مدیر‌عامل بیمه رازی از تغییرات قریب‌الوقوع در ترکیب هیات‌مدیره  این شرکت  خبر‌داد .
دکتر یونس مظلومی در نشست‌مطبوعاتی که در حاشیه هفتمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه برگزار شد، در پاسخ به پرسش خبرنگار پول‌پرس گفت: انتقال سهام شرکتهایی که سهام آنها در بورس یا فرابورس عرضه شده است امری عادی است و بطور مداوم امکان پذیر است .وی همچنین افزود: با توجه به فروش بخشی از سهام شرکت به افراد جدید، موضوع تغییر برخی اعضای هیات‌مدیره نیز مطرح می‌شود که این تغییرات در مجمعی که در آینده نزدیک خواهیم داشت اعلام می‌گردد.
مظلومی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما گفت: خانواده تقی گنجی بخش عمده سهام خود در سه ماه گذشته واگذار کرده‌اند و به همین دلیل احتمالا در هیات‌مدیره جدید حضور نخواهند داشت.
مدیر‌عامل بیمه‌رازی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار پول پرس درباره  بیمه موتوسیکلت گفت: نرخ این بیمه ۲۰۴هزار تومان است و طبق تعرفه بیمه‌مرکزی و بر‌اساس آیین‌نامه بیمه ‌شخص‌ثالث تعیین شده است .
در ادامه وی افزود: بیمه‌رازی طبق تعرفه‌های مصوب، بیمه‌نامه شخص‌ثالث را صادر می‌کند و تخفیف اضافی در این بیمه‌نامه نمی‌دهیم.
در ادامه این نشست خبری، بخشی، مدیر بیمه‌های زندگی شرکت بیمه‌رازی از ارائه بیمه‌های عمر در قالب صندوق بازنشستگی برای سازمان‌ها خبرداد و گفت: در این طرح، سنوات قانونی کارکنان سازمان‌ها که در پایان هر سال به آنها داده می‌شود، به عنوان حق بیمه از آنها دریافت می‌شود و بعد از پایان ۳۰ سال و با شروع بازنشستگی سرمایه مناسبی در اختیار بیمه گذاران قرار داده می شود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=4269
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی پول‌ پرس – خاندان تقی‌گنجی سهام عمده خود را در بیمه‌رازی فروختند
اختصاصی پول‌ پرس – خاندان تقی‌گنجی سهام عمده خود را در بیمه‌رازی فروختند
اختصاصی پول‌ پرس – خاندان تقی‌گنجی سهام عمده خود را در بیمه‌رازی فروختند