پول پرس– موسسه اعتباری توسعه بیش از دوهزار میلیارد ریال املاک، پروژه نیمه تمام وساختمان مازاد در اختیار دارد که این املاک در حال طی کردن مراحل کارشناسی برای فروش است.
دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی سرپرست موسسه اعتباری توسعه در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: این اقدام در مرحله نخست برای رعایت نسبت سرمایه و دارایی ها و در گام بعدی، برای صفرکردن تسهیلات معوق برخی تسهیلات گیرندگان گذشته است.
وی خاطرنشان کرد: با فروش این املاک، نقدینگی جدید وارد “توسعه” می شود و قدرت تسهیلات دهی افزایش می یابد و رتبه موسسه دربازار را نیز ارتقا خواهد داد.
سرپرست موسسه اعتباری توسعه درخصوص پروسه تبدیل موسسه به بانک اظهار داشت: افزایش سرمایه موردنیازبرای تبدیل به بانک صورت گرفته که در حال دریافت مجوز از سازمان بورس است. از سوی دیگر ۵ عضو جدید برای هیات مدیره به بانک مرکزی معرفی کرده ایم که امید می رود تا اواخراردیبهشت ماه صلاحیت ان ها تایید و اعلام شود.
وی گفت: هیچ یک از اعضای جدید هیات مدیره موسسه توسعه سابقه فعالیت در این گروه و یا شرکت های مرتبط را ندارند و همگی از افراد شناخته شده صنعت بانکداری اما تازه وارد به مجموعه توسعه خواهند بود.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=4233
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی پول پرس- “توسعه” دوهزار میلیارد ریال املاک مازادش را می فروشد
اختصاصی پول پرس- “توسعه” دوهزار میلیارد ریال املاک مازادش را می فروشد
اختصاصی پول پرس- “توسعه” دوهزار میلیارد ریال املاک مازادش را می فروشد