در بازار ارز و در خیابان فردوسی صراف‌ها هم اکنون نرخ هر دلار آمریکا را برای فروش ۳۱۲۰ تومان، یورو را ۴۲۸۰ تومان،‌ پوند انگلیس را ۵۳۲۰ تومان، درهم امارات متحده عربی را ۸۴۹ تومان و یوان چین را ۵۱۵ تومان اعلام می کنند.

در بازار طلا و ارز تهران هم اکنون هر دلار آمریکا با قیمت ۳۱۲۰ تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۹۵۳ هزار تومان فروخته می شود.
به گزارش پول پرس، هر اونس طلا در بازارهای جهانی در روز جاری (سه شنبه ۲۴ تیرماه) با ارزش ۱۳۰۸.۸ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی با ارزش ۹۶ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت گذاری شده و در مبادلات به کار گرفته می شود.
در بازار سبزه میدان تهران البته سکه فروشان هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با قیمت ۹۵۳ هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را با ارزش ۹۵۰ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی را با ارزش ۴۷۸ هزار تومان،‌ ربع سکه بهار آزادی را با ارزش ۲۶۸ هزار تومان و سکه یک گرمی را با ارزش ۱۷۸ هزار تومان به متقاضیان می فروشند.
گفتنی است در بازار ارز و در خیابان فردوسی صراف‌ها هم اکنون نرخ هر دلار آمریکا را برای فروش ۳۱۲۰ تومان، یورو را ۴۲۸۰ تومان،‌ پوند انگلیس را ۵۳۲۰ تومان، درهم امارات متحده عربی را ۸۴۹ تومان و یوان چین را ۵۱۵ تومان اعلام می کنند.
انتهای پیام

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=42006
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افت قیمت دلار و سکه در بازار
افت قیمت دلار و سکه در بازار
افت قیمت دلار و سکه در بازار
افت قیمت دلار و سکه در بازار
افت قیمت دلار و سکه در بازار