افزایش نگرانی ها مبنی بر اینکه مبادا بحران مالی و بدهی حاکمیتی یک بار دیگر گریبانگیر منطقه یورو شود با توجه به آنکه یک بانک بزرگ پرتغال با مشکل مالی جدی مواجه شده است باعث شد نرخ برابری یورو – دلار در معاملات روز جمعه بازار بین المللی معاملات ارزی لندن کاهش یابد.
به گزارش پول پرس به نقل از واحد مرکزی خبر، هر یورو در بازار بین المللی مبادلات ارزی امروز لندن، در مقابل یک دلار و ۳۵ سنت و ۹۹ واحد پایه یک سنت خرید و فروش شدکه نسبت به پایان معاملات روز گذشته این بازار، نسبت برابری کمتری را نشان می دهد. ارزش برابری این دو ارز د پایان معالات روز گذشته به نسبت یک یورو به یک دلار و ۳۶ سنت و نه واحد پایه یک سنت بود.
ارزش برابری واحد پول اروپا با ین نیز در بازار بین المللی مبادلات ارزی امروز لندن کاهش یافت، به گونه ای که ارزش برابری این جفت ارزی به نسبت یک یورو به ۱۳۷ ین و ۷۰ صدم ین رسید.
ارزش برابری این دو ارز در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک یورو به ۱۳۷ ین و ۸۸ صدم یک ین بود.
ارزش دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن نیز در بازار بین المللی مبادلات ارزی امروز لندن کاهش یافت، به ترتیبی که ارزش برابری این دو ارز در اواسط معاملات امروز به نسبت یک دلار به ۱۰۱ ین و ۲۶ صدم ین بود، حال آنکه ارزش برابری این زوج ارزی در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک دلار به ۱۰۱ ین و ۳۲ صدم ین بود.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=41619
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کاهش ارزش یورو در برابر دلار
کاهش ارزش یورو در برابر دلار
کاهش ارزش یورو در برابر دلار
کاهش ارزش یورو در برابر دلار
کاهش ارزش یورو در برابر دلار