متقاضیان تسهیلات از صندوق توسعه ملی می توانند تسهیلات ارزی و ریالی خود را در بخش های مختلف صنعت، گردشگری و کشاورزی از بانک سینا دریافت نمایند.

به گزارش پول پرس، نشست سراسری معاونین، مدیران، مشاوران و مدیران مناطق بانک سینا روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
مدیرعامل بانک سینا در این نشست، ضمن گرامیداشت اعیاد مبارک ماه رجب و میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، گفت: با پذیرش عاملیت بانک سینا در صندوق توسعه ملی، منبعد متقاضیان تسهیلات از این صندوق می توانند تسهیلات ارزی و ریالی خود را در بخش های مختلف صنعت، گردشگری و کشاورزی از بانک سینا دریافت نمایند.
دکتر کوروش پرویزیان، افزایش سرمایه و افزایش منابع بانک را از جمله برنامه ها و سیاست های بانک سینا در سال گذشته و سال جاری دانست و گفت: بهسازی ساختمان های شعب و ادارات و حل مشکل ساختمان ستاد بانک سینا نیز از موضوعات مورد پیگیری و در دست اجرای امسال بانک سینا محسوب می شود.
وی در ادامه بر ساماندهی و توازن شعب به عنوان یکی از سیاست های جدی بانک سینا به منظور بهبود عملکردها تأکید کرد و افزود: در این راستا لازم است بازنگری در سیاست هایی که می تواند به عملکرد بهتر شعب منجر شود از جمله جا به جایی، ادغام، مکان یابی مناسب و نظایر آن، در دستور کار قرار گیرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مولفه های احتیاط، اعتماد، ایمنی و بهداشت اعتباری به عنوان سرفصل های عمده در نظام بانکداری، تصریح کرد: این سرفصل ها به ما این نکته را یادآور می شود که باید با رعایت جوانب احتیاط و پرهیز از اقدامات شتاب زده، این اعتماد را در سپرده گذاران ایجاد نمود که بانک در تجهیز و تخصیص سپرده های ایشان از حساسیت های لازم برخوردار است و سهامداران نیز مطمئن باشند که به اهداف مورد نظر خود از سرمایه گذاری در بانک خواهند رسید.
در این مراسم دکتر پرویزیان از زحمات مدیران سابق مناطق قدردانی و ابراز امیدواری کرد که مدیران جدید بتوانند سیاست های بانک را به خوبی پیش ببرند و زمینه پیشرفت بیش از پیش بانک در مناطق فراهم گردد.
در بخشی از نشست، معاونین مالی، اعتبارات، فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و شعب به بیان سیاست ها و برنامه های سال ۹۳ در راستای توسعه اقدامات بانک سینا پرداختند و دکتر باستان زاد کارشناس مسائل اقتصاد نیز با تشریح وضعیت مولفه های اقتصاد کلان ایران طی دوره ۹۲-۸۷ و بررسی متغیرها و عوامل موثر بر اقتصاد کشور و چالش های پیش رو، تصویری از چشم انداز تحولات بازار دارائی های مالی و غیر مالی ایران در سال ۹۳ ارائه کرد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=37053
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک سینا تسهیلات ارزی ریالی به صنعت و گردشگری و کشاورزی می‌دهد
بانک سینا تسهیلات ارزی ریالی به صنعت و گردشگری و کشاورزی می‌دهد
بانک سینا تسهیلات ارزی ریالی به صنعت و گردشگری و کشاورزی می‌دهد
بانک سینا تسهیلات ارزی ریالی به صنعت و گردشگری و کشاورزی می‌دهد
بانک سینا تسهیلات ارزی ریالی به صنعت و گردشگری و کشاورزی می‌دهد