در پی افزایش ۹ دلار و ۸۰ سنتی اونس جهانی طلا، قیمت سکه طرح جدید روز قبل در بازار با نوساناتی همراه شد که به تبع آن قیمت سکه طرح جدید در ساعاتی حدود ۱۰ هزار تومان افزایش یافت و بار دیگر میلیونی شد.
به گزارش پول پرس، در ساعات پایانی روز قبل قیمت این محصول بار دیگر اندکی کاهش داشت و از یک میلیون تومان افتاد. براین اساس سکه طرح جدید با ۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه یک میلیون تومان و سکه طرح قدیم با همان میزان رشد، ۹۹۹ هزار تومان فروخته می‌شود. نیم‌سکه با ۲ هزار تومان افزایش ۵۳۳ هزار تومان، ربع سکه با ۲ هزار تومان رشد ۳۱۷ هزار تومان و سکه گرمی بدون تغییر ۲۰۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. در بازار ارز، دلار با ۳۵ تومان افزایش قیمت ۳۲۷۰ تومان، یورو با ۱۰ تومان کاهش ۴۵۲۰ تومان و درهم بدون تغییر ۸۹۰ تومان برای فروش عرضه شد.

 

طلای جهانی ۱۳۰۰ دلار

روزنامه اعتماد نوشت: در حالی که خشونت‌ها در اوکراین و افت شاخص‌ها در بازارهای بورس، جذابیت بازار طلا را افزایش داده است، قیمت فلز زرد دیروز به بالای۱۳۰۰ دلار رسید. قیمت طلا در هفته گذشته، ۵/۰ درصد برابر با ۷ دلار افزایش یافت. این سومین هفته افزایشی برای طلا طی ۴ هفته اخیر بود. بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات این هفته با ۷۹/۰ درصد افزایش به ۱۳۰۰ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت طلا به پایین‌ترین قیمت دو ماه و نیم اخیر یعنی ۱۲۶۸ دلار و ۲۴ سنت رسید اما افزایش تنش‌ها در اوکراین موجب افزایش قیمت‌ها شد.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=35724
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

فراز و فرود سکه
فراز و فرود سکه
فراز و فرود سکه
فراز و فرود سکه
فراز و فرود سکه