صندوق سرمایه گذاری مشترک نیکوکاری رفاه کودک با موفقیت در پذیره نویسی اولیه و با جمع آوری مبلغ ۵.۴۰۷ میلیون ریال، مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد.

به گزارش پول پرس به نقل از سنا، سازمان بورس و اوراق بهادار، مجوز فعالیت یکصدو بیست و چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری را با ” نام صندوق سرمایه‌گذاری مشترک نیکوکاری رفاه کودک ” صادر کرد.

صندوق سرمایه‌­گذاری مشترک نیکوکاری رفاه کودک با موفقیت در پذیره نویسی اولیه و با جمع آوری مبلغ ۵.۴۰۷ میلیون ریال بیستم اسفند ماه جاری نزد مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید و با اخذ مجوز از این سازمان به عنوان یکصد و بیست و چهارمین صندوق، شروع به فعالیت می ­کند.

بر اساس این گزارش، تعداد واحدهای مدیریتی ۱.۰۰۰ واحد بوده و اشخاص حقیقی ۳.۶۰۷ واحد و اشخاص حقوقی ۱.۸۰۰ واحد سرمایه گذاری صندوق سرمایه‌گذاری مشترک نیکوکاری رفاه کودک را در پذیره نویسی اولیه خریداری کردند.

بر این اساس، صندوق سرمایه گذاری مشترک نیکوکاری رفاه کودک از نوع صندوق سرمایه‌گذاری در سهام و در اندازه کوچک است.

مدیر صندوق شرکت کارگزاری بورس بهگزین (سهامی خاص) ضامن نقدشوندگی این صندوق شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا(سهامی خاص)، مدیر اجرای صندوق موسسه خیریه رفاه کودک، مدیر ثبت شرکت کارگزاری بورس بهگزین(سهامی خاص) متولی شرکت سبدگردان کاریزما (سهامی خاص)و حسابرس صندوق موسسه حسابرسی دایارایان است

انتهای پیام

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=32157
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

یک صندوق سرمایه‌گذاری دیگر مجوز گرفت
یک صندوق سرمایه‌گذاری دیگر مجوز گرفت
یک صندوق سرمایه‌گذاری دیگر مجوز گرفت
یک صندوق سرمایه‌گذاری دیگر مجوز گرفت
یک صندوق سرمایه‌گذاری دیگر مجوز گرفت