روابطعمومی بانکپاسارگاد برای سومین بار موفق به دریافت استاندارد ISO 10004:2012در زمینه سنجش رضایتمندی مشتریان شد.
به گزارش پول پرس، این بانک بهجهت انجام اقدامات موثر در خصوص جلب رضایتمندی مشتریان و سنجش آن به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای افزایش اثربخشی، پس از انجام ممیزیهای لازم توسط شرکت ACS انگلستان، موفق شد استانداردISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ را برای سومین دوره متوالی تمدید کند.
این بانک در جهت جلب رضایت مشتریان همواره در اندیشه نوآوری، ارایه محصولات و خدمات جدید، مشتریمداری، برقراری ارتباط موثر با مشتریان از طریق استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، جمعآوری و بهرهمندی از پیشنهادهای اثربخش از طریق انجام نظرسنجیهای مختلف از جامعه مشتریان بهصورت مستمر و برنامهریزی شده و … است. تا آنجا که از شعار” حق با مشتری است ” عبور کرده و پیام “مشتری ذات بانک است” را سرلوحه امور خود قرار دادهاست.
گفتنی است بانک پاسارگاد از طریق مرکز اطلاعرسانی خود به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ و سیستم بازخورد در سایت به نشانی www.bpi.ir آماده دریافت نظرها و پیشنهادهای مشتریان گرامی است.
انتهای پیام