کد خبر: 245711
سه شنبه 19 تیر 1403 - 16:37
بانک آینده از رشد ۱۱ درصدی مشتریان بانک خود طی ۶ماه اخیر خبر داد.
به گزارش اخبارپول، با توجه به برنامههای انجام شده درراستای ارتقای برند، ارائه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد ۱۱ درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به ۰۰۰/۰۰۰/۸ میلیون نفر، سپردهگذار این بانک هستند.
اهداف نظامهای پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربردمشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایرانکارت، آنکارت، آبانک، کیلید، همراهکارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایتمندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود است.