شرکت جیبی‌مو از سامانه «چاهار» با هدف مدیریت نقدینگی درون‌سازمانی، تسویه هوشمند و مدیریت منابع سازمانی رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار اخبارپول، محصول جدید جیبی‌مو یا سامانه چاهار در واقع چهار بُعد مالی سازمان را از دریافت پول، مدیریت نقدینگی، تسویه هوشمند و کسب درآمد را در برمی‌گیرد.

در همین راستا، جیبی‌مو که هم اکنون با کارگزاری فارابی و بانک‌های بزرگی مانند بانک ملی، بانک ملت، بانک سامان، دی، تجارت، کشاورزی و… همکاری دارد، توانسته است خدمت تسویه آنی سازمان‌های ذکر شده را در سامانه خود فراهم کند.

به این صورت که امکان تسویه آنی در این بانک‌ها فراهم شده و . علاوه بر این به واسطه تجربه جیبی‌مو در زمینه پرداخت‌یاری شناسه‌دار کردن حساب پذیرندگان، مشتریان چاهار می‌توانند پول‌های دریافتی را بهتر رصد و گزارش‌گیری کرده و صورت‌حساب پیشرفته تمام بانک‌ها را به صورت تجمیع شده در اختیار داشته باشند.

به گفته مهدی مرادیان مدیرعامل جیبی‌مو، ماموریت اصلی سامانه«چاهار» تبدیل شدن به یک دستیار مالی هوشمند برای مشتریان است که می‌تواند واسطه‌ بین کسب‌وکارها و بانک‌ بوده و صورت‌های مالی آنها از بانک‌های مختلف را در اختیار کاربران خود قرار ‌دهد.

مدیرعامل جیبی‌مو در رویداد رونمایی از سامانه «جاهار» با اشاره به اینکه مهمترین ابزار برای کسب‌وکارها، مسایل مالی و اعتباری است، خاطرنشان کرد: بر اساس روند رو به رشدی که از سال ۹۶ تا کنون در شرکت داشته‌ایم، هم اکنون فعالیت خود را در ۴ بخش اصلی ساماندهی کردیم.

وی افزود: این ۴ اقدام همان روش‌های دریافت پول(پرداخت الکترونیکی و نگاه تازه به به روش‌های ابزارهای دریافت پول)، مدیریت نقدینگی درون سازمانی( سرویس برداشت مستقیم و دایرکت دبیت)، تسویه هوشمند(اسمارت IPG)و چهارم موضوع کسب منفعت درآمد غیرعملیاتی از محل سرمایه‌گذاری و منابع سازمان‌ها است.

مرادیان همچنین ادامه داد: در بحث مدیریت نقدینگی با استفاده از سامانه «چاهار»امکان انتقال وجه هوشمند و خدمات سرمایه‌گذاری در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سامانه چاهار B2B  بوده و بازار هدف نهادهای مالی و کارگزاری‌ها، هلدینگ‌ها، شرکت‌های بیمه هستند، تصریح کرد: سامانه چاهار یک نسخه وب است که ارائه تمام سرویس‌ها به صورت وب‌سرویس هم‌ ارائه می‌شود. با توجه به اینکه کارتابل چندامضایی را به صورت تجمیع شده نیز داریم شاید در آینده اپلیکیشن را برای امضای صاحبان امضا نیز فراهم کنیم.

گفتنی است، شرکت نوآوران راهبرد سپهر پایا (جیبی‌مو) شرکتی است متشکل از جوانان باذوق و انگیزه که حضورموثری در حوزه فین‌تک دارد. این شرکت با طراحی محصولات خود، تلاش می‌کند تا بستری امن و آسان برای انتقال وجه موبایلی فراهم کرده و نیاز به انجام عملیات بانکی در محیطی امن و ساده را برای مشتریان خود فراهم سازد. از سوی دیگر، این شرکت در تلاش است تا خدمات پرداخت الکترونیکی و بانکداری و بازاریابی را برای کسب‌وکارها یکپارچه کرده و با فراهم کردن انواع درگاه پرداخت و ابزارهای جدید پذیرش پول به کسب‌وکارها کمک کند تا برای مشتریان‌شان تجربه خریدی جذاب بسازد.

جیبی‌مو از سال ۹۶ شروع به کار کرده و با کسب مجوزهای لازم، با تمرکز بر راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت، تسهیم وجوه و پرداخت گروهی حضور خود را بین شرکت‌های فین‌تکی قویتر کرد. هم اکنون نیز جیبی‌مو به کسب و کارهای کوچک و متوسط خدمات دهی مطلوبی داشته و تمامی نیازهای آنها را پوشش می‌دهد. سامانه چاهار به صورت هوشمند آمادگی همکاری با کسب و کارها به صورت خرید IP، اشتراکی و یا کارمزدی را دارد.

به گفته مدیرعامل جیبی‌مو تا کنون حدود ۲۰ هزار کسب و کار و بالای ۵۰ میلیون تراکنش پردازش در سابقه  این شرکت ثبت شده است.

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=245407
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

جیبی‌مو از سامانه «چاهار» در ۱۴۰۳/۴/۴ رونمایی کرد
جیبی‌مو از سامانه «چاهار» در ۱۴۰۳/۴/۴ رونمایی کرد
جیبی‌مو از سامانه «چاهار» در ۱۴۰۳/۴/۴ رونمایی کرد
جیبی‌مو از سامانه «چاهار» در ۱۴۰۳/۴/۴ رونمایی کرد
جیبی‌مو از سامانه «چاهار» در ۱۴۰۳/۴/۴ رونمایی کرد
جیبی‌مو از سامانه «چاهار» در ۱۴۰۳/۴/۴ رونمایی کرد