مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن با حضور حسینی مدیرعامل بانک مسکن و تاکید وی بر افزایش بازدهی عملکرد شرکت در جهت ارتقاء سطح رفاه و رضایتمندی همکاران برگزار شد.

به گزارش‌ اخبارپول، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در این نشست که با حضور برخی از اعضاء هیات مدیره و هیات عامل بانک برگزار گردید؛ تاکید کرد: با توجه به اینکه عواید حاصل از فعالیت‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن متعلق به همکاران بانک مسکن است؛ این شرکت باید با برنامه‌ریزی دقیق در جهت افزایش بازدهی عملکرد و در نتیجه ارتقاء سطح رفاه و رضایتمندی همکاران و پاسخگویی به نیازها و دغدغه‌های به حق آنها تلاش کند.

مدیرعامل بانک مسکن یادآور شد: همکاران ما حق دارند تا به طور مستمر از اقدامات و فعالیت های شرکت مطلع شوند. از اینرو باید تمهیدات لازم برای اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و شفاف از عملکرد شرکت به همکاران اتخاذ گردد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه توسط این شرکت به منظور تحقق اهداف مورد نظر، بر رعایت تمامی قوانین و مقررات و دستورالعمل‌ها در حوزه‌های مرتبط کاری تاکید کرد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات بانک مسکن در راستای توسعه بخش مسکن و رشد اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: بانک مسکن اقدامات بزرگی در این حوزه انجام داده است و در نظر دارد تا با ورود به شهرسازی که مقدمه ورود به تمدن‌سازی است؛ جایگاه خود را در جامعه بیش از گذشته ارتقا دهد.

در پایان این نشست، صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۱۴۰۲ شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن تابعه بانک مسکن تصویب شد. شایان ذکر است که شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن به منظور ساماندهی تامین آتیه کارکنان و بازنشستگان بانک مسکن در مرداد ۱۳۸۹ تاسیس شد.

سرمایه‌گذاری منابع موسسه مدیریت همیاری آتیه امید که عبارت است از: صندوق‌های پس‌انداز رفاه، تامین آتیه، غرامت فوت و حادثه و تامین خسارت تسهیلات کارمندی، توسط این شرکت صورت می پذیرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=242463
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن به مجمع نشست
شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن به مجمع نشست
شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن به مجمع نشست
شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن به مجمع نشست
شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن به مجمع نشست