مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه پاسارگاد با موضوع تصویب اساسنامه جدید این شرکت مطابق با نمونه ابلاغی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با حضور اکثریت ۸۸.۶۸ درصدی سهامداران برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، این مجمع ساعت ۱۵ روز یکشنبه مورخ ۱۳ اسفند‌ماه ۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات دانشگاه خاتم و با حضور آقایان معصوم ضمیری به عنوان رئیس مجمع، وحید باقری و علی اکبر امین تفرشی به عنوان ناظر، حمید احمدزاده کاشانی به عنوان منشی مجمع و همچنین نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار، با دستور جلسه تصویب اساسنامه جدید شرکت برگزار شد.

سهامداران پس از قرائت تغییرات اساسنامه توسط سید مرتضی حسنی عقدا معاون اقتصادی و پشتیبانی شرکت، موافقت خود را با انطباق اساسنامه بیمه پاسارگاد با نمونه مورد تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغی طی نامه شماره ۱۸۳۹۱۶ /۶۰۰/ ۱۴۰۲مورخ ۱۰/۱۳/ ۱۴۰۲ اعلام و آن را به تصویب رساندند.

این بانک برای دومین سال متوالی بیش از ۳ میلیون فقره تسهیلات پرداخت کرده و از این‌ حیث بالاترین عملکرد را در بین بانک‌های کشور دارد. نکته قابل تأمل اینکه در عین پرداخت تعداد چشمگیر تسهیلات، کمترین معوقات را در بین بانک‌های ایرانی به خود اختصاص داده است. این موضوع نشان از خوش‌حسابی مشتریان بانک و اعتقاد جامعه ایرانی‌ نسبت به عقد مبارک‌ قرض‌الحسنه دارد.

اکنون با خرسندی و خاطری آسوده، روز ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه را گرامی داشته و خداوند را به خاطر توفیقات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و افزایش ضریب نفوذ قرض‌الحسنه در جامعه و توسعه شمولیت مالی قرض‌الحسنه شاکریم.

به لطف پروردگار متعال، همراهی مشتریان عزیز، اعتماد سهامداران و تلاش‌های بی‌وقفه و صادقانه کارکنان ‌خدوم بانک در سراسر کشور، کارنامه‌ای پرافتخار برای بانک در سال ۱۴۰۲ رقم‌ خورده است.

فرا رسیدن ۱۴ اسفند و روز ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه بر همه‌ مردم ایران به‌ویژه مشتریان، سهامداران و کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گرامی‌ باد.»


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=241452
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اساسنامه جدید بیمه پاسارگاد به تصویب رسید
اساسنامه جدید بیمه پاسارگاد به تصویب رسید
اساسنامه جدید بیمه پاسارگاد به تصویب رسید
اساسنامه جدید بیمه پاسارگاد به تصویب رسید
اساسنامه جدید بیمه پاسارگاد به تصویب رسید