مدیر عامل بیمه ایران با حضور در شعب گرمسار، سمنان، دامغان و شاهرود از نزدیک با همکاران دیدار و با انها به گفتگو پرداخت.

به گزارش اخبارپول، رییس هیات مدیره بیمه ایران در دیدار با کارکنان شعبه گرمسار با لزوم حرکت به سمت همدلی و خلق نگاه های نو در اداره شرکت گفت: با رویکرد استفاده از نظرات همکاران و اداره شرکت با خرد جمعی و دریافت ایده های جدید در هدایت شرکت ، خدمت همکاران میرسیم.مدیران هم مثل کارکنان شرکت با مشکلات آشنا هستند و درک میکنند که واقعیت‌های زندگی کارمندان چه می‌باشد.
شریفی ادامه داد: یکی از راههای زنده نگهداشتن شرکت توجه به مشتری است.مشتری ولی نعمت ما هست.ما به مشتری نیاز داریم .از همکارانم میخواهم به معنای واقعی کلمه به مشتری توجه کنند.
مدیرعامل در نشست با همکاران سمنان با اشاره به نکات مطرح شده در مورد وضعیت حقوق همکاران گفت:در تمام سفرهای استانی به گفتگوی رخ به رخ با همکارانم تاکید دارم و فکر میکنم رفتار صادقانه با همکاران جواب میدهد.تجربه نشان داده اگر صادقانه با مسائل همکاران برخورد شود برکت آن شامل همه ما خواهد شد .دغدغه معیشت همکاران دغدغه درستی است و صادقانه می‌گویم یک قسمتی از وقت هر روز خودم را به این موضوع اختصاص داده ام.همکاران شاهد بودند که پرداختهای مناسبتی سال قبل متفاوت با امسال بود اما مقرارت جدید،محدودیتهای قانونی ایجاد کرده است .باور دارم هر کمکی که به معیشت همکارانم بکنیم به شرکت کمک کرده ایم.
رییس هیات مدیره در شعبه دامغان با اشاره به راه اندازی کانالهای جدید اطلاع رسانی توسط روابط عمومی شرکت و تاکید بر مرور اخبار روزانه در پرتال و شبکه های اجتماعی شرکت اشاره داشت:راهبرد شرکت که توسط روابط عمومی نیز در اخبار منعکس می‌شود فروش بیمه نامه به هر قیمتی نیست و بیمه ایران به دنبال نرخ شکنی نخواهد رفت. بیمه گزاران دنبال بیمه گری هستند که خوب خسارت پرداخت کنند و در حال حاضر به دلیل خدمات خوبی که در سامانه درمان به بیمه گزاران ارائه میکنیم بعضی از بیمه گزارانی که از پیش ما رفته اند تمایل دارند مجدد به بیمه ایران برگردند.از همکاران درخواست دارم که با توجه به محدودیت‌هایی که در تعیین حق بیمه شخص ثالث و نرخ دیه وجود دارد فروش بیمه نامه شخص ثالث را مدیریت کنند و همگان باید تلاش های خودمان را به سودآوری پایان سال منتهی کنیم .
در اخرین بخش از سفر به استان سمنان در شعبه شاهرود که تا ساعت ۱۱ شب به طول کشید ،مدیر عامل بیمه ایران ضمن پاسخ به سوالات همکاران بر لزوم استفاده از ظرفیت انجمن نمایندگان شعبه در تصمیم گیری امور تاکید کرد.
شریفی افزود: رصد بازار را از نمایندگان پیگیری کنید چرا که نمایندگان توان فروش و بازاریابی را دارند و می‌پذیریم اگر همکاران نماینده نباشند نمی‌توانیم در بازار باقی بمانیم.
گفتنی است مدیر کل امور نمایندگان و کارشناسان حوزه های خسارت سیار ، خسارت درمان و منابع انسانی نیز در این سفر به طور جداگانه در میان همکاران حضور یافته و به بررسی مشکلات و پاسخگویی به سوالات ایشان پرداختند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=237936
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مدیر عامل  بیمه ایران: برای پایداری شرکت به ایده های تازه نیاز داریم
مدیر عامل  بیمه ایران: برای پایداری شرکت به ایده های تازه نیاز داریم
مدیر عامل  بیمه ایران: برای پایداری شرکت به ایده های تازه نیاز داریم
مدیر عامل  بیمه ایران: برای پایداری شرکت به ایده های تازه نیاز داریم
مدیر عامل  بیمه ایران: برای پایداری شرکت به ایده های تازه نیاز داریم