مدیرعامل بیمه ملت از اعتماد مدیران عامل شرکت‌های بیمه در انتخاب وی به عنوان عضو اصلی هیئت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران تشکر کرد.

بانک شهر پیوندی مستحکم با خانواده میراث فرهنگی دارد دبیر دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی با اشاره به حمایت های همه جانبه بانک شهر از این دوره جشنواره، گفت: این بانک پیوندی مستحکم با خانواده میراث فرهنگی دارد. به گزارش به نقل از روابط عمومی بانک شهر، علیرضا تابش با تاکید بر توجه ویژه بانک شهر به حوزه مسئولیت اجتماعی، عنوان کرد: دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی در شهر قزوین و با کمک ها و حمایت های بانک شهر برگزار خواهد شد. وی در ادامه با اشاره به اینکه دوره اول جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی در شهر یزد برگزار شد و دومین دوره آن در قزوین و طی روزهای آینده برگزار خواهد شد، افزود: فراخوان این رویداد ملی در تیرماه منتشر و تا نیمه مهرماه آثار هنرمندان در بخش‌های مختلف دریافت شد. همکاران ما در دبیرخانه، در پنج بخش رادیو تلویزیون، سینما، هنرهای نمایشی، کتاب و پایان‌نامه و هنرهای رایانه‌ای پذیرای هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر بودند. در این مدت حدود ۲ هزار اثر دریافت شد و در این میان، فراوانی استانی را شاهد هستیم. تابش تصریح کرد: بالاترین میزان مشارکت در استان‌های تهران، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، گیلان و آذربایجان شرقی بوده است. البته از میان شرکت‌کنندگان در این فراخوان، نهادها و موسسه‌های فرهنگی رسانه‌ای نیز از استان‌ها حاضر بودند. وی گفت: آیین پایانی این جشنواره از فردا ۸ آذر ماه آغاز خواهد شد و تا روز ۱۰ آذر ادامه دارد، بخش‌های مختلفی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است از جمله اینکه آثار برگزیده جشنواره در سینما بهمن اکران خواهد شد.

به گزارش اخبارپول، علی‌رضا یزدان‌دوست در پیامی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های بیمه در انتخاب وی به عنوان عضو اصلی هیئت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

مدیران عامل شرکت‌های بیمه کشور

سلام علیکم

احتراما، بر خود لازم می‌‎‌دانم تا مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از اعتماد تک تک شما عزیزان در انتخاب اینجانب به عنوان عضو اصلی هیئت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران ابراز کنم. خدای بزرگ و منان را شاکرم که افتخار همراهی و همکاری با شما را دارم و تلاش خواهم کرد در این عرصه در کمال صداقت و درستکاری و با عنایت به اینکه بار سنگین مسئولیت را با اعتماد شورانگیزتان بر دوش من نهادید، مشکلات را با کمک و همراهی یکدیگر از میان برداشته و پرچم صنعت بیمه را در کنار سایر ارکان این صنعت به قله موفقیت برسانیم.

بهروزی و سربلندی روزافزن‌تان در انجام خدمت بی‌منت به ملت بزرگ ایران را از حضرت یزدان مسالت می‌نمایم.

علی‌رضا یزدان‌دوست
مدیرعامل بیمه ملت

شایان ذکر است، روز یکشنبه جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران با دستور جلسه تعیین اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و بر اساس آرای اخذ شده از مدیران عامل موسسات بیمه‌ای، علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل بیمه ملت با اکثریت آرا عضو هیئت رئیسه این سندیکا شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=235125
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تشکر مدیرعامل بیمه ملت از مدیران عامل شرکت‌های بیمه
تشکر مدیرعامل بیمه ملت از مدیران عامل شرکت‌های بیمه
تشکر مدیرعامل بیمه ملت از مدیران عامل شرکت‌های بیمه
تشکر مدیرعامل بیمه ملت از مدیران عامل شرکت‌های بیمه
تشکر مدیرعامل بیمه ملت از مدیران عامل شرکت‌های بیمه