وام قرض الحسنه، تسهیلاتی بدون سود و با کارمزد ۲ یا ۴ درصد است که جهت رفع نیاز فوری به متقاضیان توسط بانک‌ها ارائه می‌شود.

به گزارش اخبارپول، یکی از این خدمات بانکها که همواره مورد توجه اقشار گوناگون در هر شغل و جایگاهی قرار دارد، دریافت وام از بانک و یا موسسات اعتباری است.

از جایی که دریافت تسهیلات با نرخ سود بالا ممکن است از عهده قشر ضعیف جامعه خارج باشد، وام قرض الحسنه از محبوبیت ویژه‌ای بین این قشر و یا جوانانی که در ابتدای زندگی مشترک خود هستند یا قصد دارند کسب و کار تازه‌ای را شروع کنند، برخوردار است.

به بیانی دیگر، اهمیت وام قرض الحسنه در این است که بسیاری از متقاضیان دریافت وام، با وجود نیاز ضروری مالی، به دلیل نرخ سودهای مصوب بانک مرکزی و عدم توان مالی برای پرداخت آن، امکان دریافت وام را ندارند. برهمین اساس هم وام قرض الحسنه و بدون سود تا حد زیادی این مشکل را رفع کرده است.

اما آنچه که از برخی مشتریان بانکی شنیده می‌شود، دریافت وام نه تنها برای سودهای ۱۸ و ۲۳ درصد گاها مشکل است، بلکه دریافت وام قرض الحسنه هم با شرایط دشوار و بعضا غیرممکن روبه رو می‌شود.

به عبارتی با توجه به اینکه تسهیلات قرض الحسنه وام بدون بهره است، همواره دریافت این وام دارای متقاضیان زیادی بوده و بعضا به جهت فوریتی که دریافت این وام برای آن ها دارد، خواستار این هستند تا در سریع ترین زمان ممکن این وام را دریافت کنند. ولی آنچه مسلم است، پرداخت این وام از سوی بانک ها به سرعت صورت نمی‌گیرد و متقاضی ناگزیر است مدتی در انتظار باشد تا موعد دریافت وام وی فرا برسد.

با این وجود، برخی از بانک‌ها، به منظور جلب رضایت و رفع نیاز متقاضیان، وام قرض الحسنه را به شکل فوری ارائه می‌دهند. از جمله بانک صادرات ایران، با رویکرد حمایت از اقشار جامعه به خصوص افرادی که توان بازپرداخت سودهای مصوب را ندارند، طرحی را کلید زده است که طی آن متقاضی می‌تواند سه برابر معدل موجودی حساب خود و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان و کف ۳۰ میلیون تومان، با نرخ کارمزد ۴ درصدی وام قرض‌الحسنه دریافت کند.

 

راهی برای دریافت تسهیلات ارزان

بانک صادرات ایران در اولین روز نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ اقدام به رونمایی از طرح «سپاس سپهر» کرد که طی آن متقاضیان می‌توانند به میزان سه برابر معدل موجودی حساب تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با نرخ کارمزد ۴ درصدی وام قرض‌‌الحسنه دریافت کنند. همچنین بر اساس این طرح امکان دریافت تسهیلات ارزان قیمت تا ۲۰۰ درصد معدل حساب و سقف یک میلیارد تومان و بازپرداخت ۱۲ ماه وجود دارد.

لازم به ذکر است که متقاضیان برای افتتاح حساب طرح سپاس، در قالب سپرده قرض‌الحسنه جاری، پس‌انداز یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، می‌بایست ۱۰۰ هزارتومان به عنوان مبلغ اولیه در حساب افتتاح شده داشته باشند. حداقل میانگین معدل موجودی نیز جهت استفاده از این طرح ۱۰ میلیون تومان است.

از دیگر شرایط لازم برای دریافت وام قرض الحسنه این است که مشتری باید حداقل ۲ ماه مبلغ مورد نظر را به صورت سپرده‌گذاری نزد بانک صادرات ایران قرار دهد. اقساط بازپرداخت این وام نیز ۳۶ ماهه با کارمزد ۴ درصدو بدون سود است.

علاوه براین کسب امتیاز در این طرح به صورت روزشمار بوده و مشتری امکان واریز، برداشت و انجام امور روزانه مالی خود را از این حساب خواهند داشت بنابراین حساب طرح سپاس مشتری مسدود نخواهد بود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس این بانک به نشانی https://www.bsi.ir/ و یا شعب سراسر کشور مراجعه کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=235014
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهدی محمدی گفت:

    مشکل همیشگی مردم که اگر حل بشه حداقل یه کم آرامش میگیریم

  2. زری مقدم گفت:

    چطور باید ین تسهیلات رو بگیریم؟

  3. سمیرا گفت:

    ممنون از سایت خوبتون

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اختصاصی/وام سپاس بانک صادرات راهی برای دریافت تسهیلات ارزان
اختصاصی/وام سپاس بانک صادرات راهی برای دریافت تسهیلات ارزان
اختصاصی/وام سپاس بانک صادرات راهی برای دریافت تسهیلات ارزان
اختصاصی/وام سپاس بانک صادرات راهی برای دریافت تسهیلات ارزان
اختصاصی/وام سپاس بانک صادرات راهی برای دریافت تسهیلات ارزان