بیمه در عصر دیجیتالی‌شدن امروزی در حال جهش رو به جلو است و فرآیندها را ساده می‌کند تا تجربیات مشتری با اصطکاک کمتری مواجه شود. مدل‌های کسب‌وکار در حال تغییر هستند تا مشتری را در مرکز و محور خود قرار دهند، اما این بدون راه‌حل‌های نوآورانه ارائه‌دهندگان اینشورتک این کار امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش اخبارپول، در این گزارش نگاهی انداختیم به ۱۰ نرم‌افزار و پلتفرم برتر سیستم core بیمه که امروزه در بازار جهان موجود است.

  1. TLDCRM

Total Lead Domination CRM (TLDCRM) یک نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) VolP و پلتفرم مبتنی بر ابر برای فروش بیمه مرتبط با سلامت، زندگی و طیف وسیعی از محصولات جانبی است. TLDCRM با ارائه ابزارهایی برای کمک به بیمه‌گران جهت رسیدن به اهداف فروش خود توسط تیم‌های فنی Esotech اداره می‌شود. این پلتفرم در طول هشت سال با همکاری مراکز تماس برای ساده‌سازی سیستم‌ها جهت تناسب با هر حجمی از کار ساخته شد. TLDCRM از زمان معرفی عملیاتی خود در سال ۲۰۱۳، خدماتش را از صرفا صنعت بیمه به مجموعه‌ای از خدمات اتوماسیون وب برای دامنه‌ای از کسب‌وکارها گسترش داده است.

  1. Majesco P&C Intelligent Core Suite

P&C Intelligent Core Suite  Majesco پلتفرم ابری برای ارائه دهندگان بیمه اموال و حوادث (P&C)  است. این پلتفرم به بیمه‌گران قدرت می‌دهد تا عملیات را بهینه کنند و تجربیات مشتری را برای رشد و سودآوری افزایش دهند. Majesco مدعی است که محصولش با استفاده ازAPI ها، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و خودکارسازی، به مشتریان کمک می‌کند تا در بازار دیجیتال پر سرعت امروزی پیشروی کنند. Majesco با داشتن محتوای از پیش‌ساخته شده می‌گوید مجموعه آن با بهترین روش‌ها طراحی شده است و امکان تحول در بیمه را با سرعت و مقیاس بالا فراهم می‌کند.

  1. راهکارهای مالی و بیمه iPipeline

iPipeline  که توسط Bill Atlee در سال ۱۹۹۵ تأسیس شد، با هدف ایجاد یک منبع مرجع واحد و به‌روز برای فرم‌های شرکت‌ها و ایالت‌های مختلف ایجاد شد. iPipeline که به طور رسمی به عنوان LifePipe  شناخته می‌شود، به یک ارائه‌دهنده محصول دیجیتال برای دیجیتالی‌سازی انتها به انتهای بیمه‌گران تبدیل شده است. این شرکت می‌گوید محصولش برای کسانی طراحی شده است که بیمه‌شده کمتری دارند و با خودکار کردن فرآیند درخواست، به افراد کمک می‌کند تا به امنیت مالی دست یابند.  بیمه‌گرانی که از iPipeline استفاده می‌کنند با نفی نیاز به بسته‌های فرم قدیمی، توانسته‌اند برای بیش از ۲۰ سال دسترسی بهتری را برای مشتریان خود ارائه دهند.

۷. Adaptik Suite

مجموعه Adaptik به بیمه‌گران P&C این امکان را می‌دهد تا محصولات و رشته‌های پیچیده را به فرصت‌های رشد پایدار تبدیل کنند. این نرم‌افزار که در محل هر شرکتی قابل دسترسی است و در عین حال فضای ابری هم دارد، راهکارهایی را برای مدیریت بیمه‌نامه، مدیریت وظایف، صورتحساب، مدیریت مشتری و طراحی محصول ارائه می‌دهد. Adaptik که دفتر مرکزی آن در پنسیلوانیا است، قصد دارد محصولاتی را ایجاد کند که کاربر پسند، قابل تنظیم و بصری باشند. Adaptik در سال ۲۰۱۸ توسط Sapiens خریداری شد و سهم بازار Sapiens را در آمریکای شمالی افزایش داد.

  1. بیمه عمر و بسترهای مستمری Accenture

پلتفرم بیمه عمر و مستمری Accenture (ALIP) راهکارهای نرم‌افزاری مدرنی را برای کمک به مشتریان خود در دستیابی به خواسته‌های در حال تحول در بخش بیمه ارائه می‌کند و همه این‌ها در حالی است که آن‌ها برنامه‌های دیجیتال خود را پیش می‌برند. در سال ۲۰۲۱، گارتنر ALIP را در میان سه فروشنده برتر در زمینه‌های Individual/New Business Onboarding/Raight-through Processing، توسعه محصول جدید/راه‌اندازی و پشتیبانی از کاربران دیجیتال شناسایی کرد. محصول Accenture  که پیشرو در راهکارهای ابری است، اتوماسیون و مشارکت در اکوسیستم را برای بیمه‌گرانی که از ALIP استفاده می‌کنند، تقویت کرده است.

  1. Insurity Sure Suite

Insurity’s Sure Suite یک پلتفرم بیمه سریع، ساده و قابل تنظیم برای رشته‌های اموال و حوادث ارائه می‌دهد. Insurity می‌گوید که محصول Sure Suite که کاملاً مقیاس‌پذیر است، می‌تواند از طریق یک پلتفرم مدرن، شهودی و بومی ابری، سرعت را به بازار ارائه دهد. از طریق Sure Suite، بیمه‌گران می‌توانند محصولات جدید را در کمتر از ۳۰ روز عرضه کنند، زمان صرف شده برای ارزیابی ریسک را تا ۵۰ درصد کاهش دهند و تجربه پردازش خسارت را تا ۷۵ درصد سریع‌تر برای مصرف‌کنندگان کاهش دهند. SureSuite دارای هفت محصول است: Sure Policy, Sure Billing, Sure Claims, Sure Claims Payments, Sure AI Assistant, Sure Underwriting Workbench و Insurity Analytics.

  1. BlueMind.App

BlueMind.App که مجهز به هوش مصنوعی است، راهگارهای تجاری جامعی را برای طیف وسیعی از خدمات و همچنین بیمه، از جمله خدمات مشاوره مالی، خدمات خرده‌فروشی و AGA ارائه می‌دهد. پلتفرم BlueMind  با ارائه قابلیت‌هایی برای متمرکز کردن عملیات به بیمه‌گران، وظایف معمول را برای خدمات بهتر به مشتریان بیمه‌گر خودکار می‌کند و در عین حال فعالیت‌های انطباق را ساده می‌کند. در واقع، BlueMind  ادعا می‌کند که کار دستیار مالی را تا ۴۰ ساعت در ماه کاهش می‌دهد و به نمایندگان مالی زمان بیشتری برای کار روی ورود داده‌ها، مکاتبات و مدیریت اسناد می‌دهد.

۳.  Duck Creek Suite

مجموعه Duck Creek سیستم‌های متعدد بیمه‌گر را که ممکن است از هم گسیخته و تکه‌تکه باشند، گرد هم می‌آورد، بنابراین دردسر و هزینه‌های نگهداری بازوهای متعدد کسب‌وکار را از بین می‌برد. Duck Creek Suite می‌گوید سبد محصولاتش به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا روی رشد تمرکز کنند در حالی که ناهماهنگی را کاهش و شفافیت را افزایش می‌دهد. سیستم کاملاً یکپارچه Duck Creek Suite با استفاده از یک نقطه تغییر، با مدیریت راهکارها چابکی را تسریع می‌کند و زمانی که تغییرات تنها در یک مکان ایجاد می‌شوند، آن‌ها در سراسر اکوسیستم منعکس می‌کند. Duck Creek Suite با قابلیت مشاهده انتها به انتها در سراسر پایگاه مشتری و راهکارهای تعادل بین سیستمی، ۳ نرم افزار سیستم CORE بیمه را می‌سازد.

  1. Guidewire InsuranceSuite

Guidewire InsuranceSuite یکی از قابل اعتمادترین پلتفرم های نرم‌افزار بیمه در صنعت است که بیش از ۳۰۰ مشتری اموال و حوادث در سراسر جهان دارد. این ارائه‌دهنده بیمه استاندارد، سرعت و عملکرد چابک در سیستم های پشتیبان را برای بیمه‌گران ارائه می‌دهد. InsuranceSuite Guidewire مدیریت بیمه‌نامه، صورت‌حساب و مدیریت خسارت را ترکیب می‌کند تا یک فرآیند بیمه یکپارچه را برای بیمه‌گران در تمام رشته‌های کسب‌وکار مربوطه ارائه دهد. مجموعه محصول با ارائه خدمات در پنج مرحله چرخه عمر بیمه، شامل تعریف محصول، توزیع بازار، پذیره‌نویسی، مدیریت بیمه‌نامه و خدمات خسارت، ابزار جامعی را برای بیمه‌گران فراهم می‌کند تا تحول دیجیتال بیمه خود را پیش ببرند.

۱. Vertafore Agency Platform

پلتفرم آژانس Vertafore که شماره یک فهرست ۱۰ نرم‌افزار برتر سیستم Core بیمه است، اکوسیستمی از سیستم‌های مختلف را ارائه می‌دهد و به بیمه‌گران این امکان را می‌دهد که برای ایجاد پشته فناوری که برای نیازهای خاص آنها مناسب‌ترین باشد، انعطاف‌پذیری داشته باشند. با محصولات فقط بیمه، Vertafore  هر راهکار را منحصراً برای بیمه طراحی می‌کند و از آخرین فناوری استفاده می‌کند تا مشتریان بتوانند با تغییر پشته‌های Vertafore که در طول زمان استفاده می‌کنند، نیازهای در حال تغییر را برآورده کنند. با معماری باز که مشتریان خود را قادر می‌سازد تا به مشتریان خدمات ریز ارائه دهند، این امکان را به محصولات تأمین‌کننده می‌دهد تا با هم و در مشارکت با بهترین بازیگران صنعت کار کنند. Vertafore می‌گوید که تعهدی تزلزل ناپذیر به شراکت‌ها در DNA آن وجود دارد: با انواع روابط از همکاری تجاری گرفته تا همکاری با رهبران صنعت بر روی بهترین شیوه‌ها.

منبع: اینشورتک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=232599
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

۱۰ نرم‌افزار برتر core بیمه‌گری جهان در سال ۲۰۲۳
۱۰ نرم‌افزار برتر core بیمه‌گری جهان در سال ۲۰۲۳
۱۰ نرم‌افزار برتر core بیمه‌گری جهان در سال ۲۰۲۳
۱۰ نرم‌افزار برتر core بیمه‌گری جهان در سال ۲۰۲۳
۱۰ نرم‌افزار برتر core بیمه‌گری جهان در سال ۲۰۲۳