سود خالص بیمه پاسارگاد در بهار امسال ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد کرد و در همین بازه زمانی، سود عملیاتی نماد بپاس با رشد ۳۹ درصدی مواجه شده است.

به گزارش اخبارپول از دنیای بیمه، معصوم ضمیری، مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد با شفاف‌سازی از راز این سود اعلام کرد: علت اصلی این سودسازی، افزایش ۷۲ درصدی درآمد سرمایه‌گذاری‌ها بوده است.

بر اساس اعلام مدیرعامل بیمه پاسارگاد، سود عملیاتی این بیمه‌گر در ۳ ماهه نخست سال جاری به رقم ۷ هزار و ۸۷۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد رشد کرده که این رشد عمدتا ناشی از افزایش ۷۲ درصدی درآمد سرمایه‌گذاری‌ها بوده است.


بررسی حساب سود و زیان بیمه پاسارگاد گویا استحکام روند سودسازی نماد بپاس است به گونه‌ای که حق بیمه خالص شرکت در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته بیش از ۶۱ درصد رشد داشته و به رقم ۱۳ هزار و ۱۶۴ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال رسیده و این بیمه‌گر بابت سرمایه‌گذاری از محل منابع بیمه‌ای بالغ بر ۸ هزار و ۵۰۱ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال درآمد داشته که نتیجه آن رشد ۷۴ درصدی درآمدهای بیمه‌ای بپاس در بهار امسال نسبت به بهار پارسال است.

این گزارش نشان می‌دهد: درآمدهای بیمه پاسارگاد در پایان خرداد امسال به رقم ۲۲ هزار و ۲۷۶ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال رسیده و خالص خسارت و مزایای پرداختی هم به رقم ۹ هزار و ۴۳۱ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال رسیده است.

سود خالص بپاس در بهار امسال با رشد ۴۱ درصدی به رقم ۸ هزار و ۱۹ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال رسیده و این شرکت با سرمایه ثبت شده ۵۸ هزار و ۱۷۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در ۳ ماهه نخست سال جاری به ازای هر سهم ۱۳۸ ریال سود ساخته است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=226293
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد ۴۱ درصدی سود بیمه پاسارگاد
رشد ۴۱ درصدی سود بیمه پاسارگاد
رشد ۴۱ درصدی سود بیمه پاسارگاد
رشد ۴۱ درصدی سود بیمه پاسارگاد
رشد ۴۱ درصدی سود بیمه پاسارگاد