مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران اعلام کرد: در راستای فراهم ساختن بسترهای لازم برای ترویج و توسعه فرهنگ سهامداری و ارتقای سطح سواد مالی آحاد جامعه، بورس تهران بر آن است تا بخشی از فضای ساختمان خود را با مشارکت رسانه ها، به ساخت و تجهیز “استودیو بورس” اختصاص دهد.

به گزارش اخبارپول، محمد صاحب بیانی با ذکر مطلب فوق گفت: تأثیر رسانه‌های جمعی بر آگاهی بخشی، شفافیت بیشتر و تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران بر کسی پوشیده نیست. به همین منظور بورس تهران در راستای فراهم ساختن بسترهای لازم برای ترویج و توسعه فرهنگ سهامداری و ارتقای سطح سواد مالی آحاد جامعه و همچنین ایجاد زمینه ای برای مشارکت با رسانه ها درتولید محتوای با کیفیت، در نظر دارد بخشی از فضای ساختمان خود را در قالب قرارداد “ساخت، بهره برداری و واگذاری”، جهت تولید محتوای آموزشی و خبری مرتبط با بازار سرمایه در اختیار رسانه‌های متقاضی و دارای صلاحیت قرار دهد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران با تاکید بر نقش پر رنگ رسانه های حوزه بازار سرمایه در اطلاع رسانی به موقع اخبار بازار، خاطرنشان کرد: در همین راستا از همه رسانه‌های فراگیر حوزه اقتصاد و بالاخص رسانه‌های تخصصی بازار سرمایه، دارای مجوز رسمی از مراجع ذی‌صلاح، در خواست می‌شود برنامه‌ها، قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات خود را ظرف مدت یک هفته به بورس تهران اعلام کنند، تا پس از بررسی نهایی و جمع بندی امتیازات متقاضیان نسبت به انتخاب رسانه دارای صلاحیت اقدام شود.

گفتنی است؛ رسانه منتخب طی یک قرارداد حقوقی می بایست استودیو را ساخته و تجهیز کند و در پایان قرارداد، همه امکانات در مالکیت بورس تهران قرار خواهد گرفت.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=224150
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ساخت “استودیو بورس” در دستور کار سازمان بورس
ساخت “استودیو بورس” در دستور کار سازمان بورس
ساخت “استودیو بورس” در دستور کار سازمان بورس
ساخت “استودیو بورس” در دستور کار سازمان بورس
ساخت “استودیو بورس” در دستور کار سازمان بورس