ارز مسافرتی پس از تایید مدارک، بعد از گیت فرودگاه به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مرکز مبادله ارز و طلای ایران

به گزارش اخبارپول، امیر هامونی، مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مراسم رونمایی از مرکز مبادله ارز و طلای ایران ضمن ارایه گزارشی از روند راه اندازی این مرکز به تشریح جزییات فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران پرداخت.

وی گفت: تالار ارز خدماتی و تالار حواله از امروز فعالیت خود را آغاز می کنند و همچنین تابلوی معاملات مسکوکات طلا نیز از هفته آینده در بازار مبادله ارز و طلای ایران راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تالار معاملات سواپ ارزی و سایر ابزارها نیز در آینده در این بازار شروع به فعالیت خواهند کرد افزود: بیش از ۶۰ مورد نیاز ارز خدماتی اعم از مسافرتی، دانشجویی، درمانی، ماموریت، حق الوکاله، چاپ مقالات، شرکت در نمایشگاهها، فدراسیون های ورزشی، شرکت های دانش بنیان و … شناسایی شده است که در تالار ارز خدماتی تامین خواهند شد.

هامونی خاطرنشان کرد: متقاضیان در این خصوص بایستی با مراجعه به بانکها و صرافی های عامل نسبت به ثبت درخواست و ارایه مدارک اقدام نموده و ارز مورد نیاز متقاضیان پس از بررسی و تایید مدارک توسط نمایندگان دستگاههای ذیربط مستقر در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از طریق شعب بانکی و صرافی ها به آنها ارایه خواهد شد.

هامونی در خصوص تالار حواله نیز گفت: در این بازار صادرکنندگان عمده اعم از فولادی ها، پتروشیمی ها و … نسبت به عرضه ارز اقدام می کنند و واردکنندگان می توانند ارز مورد نیاز خود را از این تالار تهیه کنند.

وی افزود: مکانیزم کشف قیمت در این تالار بر اساس عرضه و تقاضا بوده و میانگین نرخ در این بازار به صورت روزانه به صورت رسمی اعلام خواهد شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=218104
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارز مسافرتی بعد از گیت فرودگاه!
ارز مسافرتی بعد از گیت فرودگاه!
ارز مسافرتی بعد از گیت فرودگاه!
ارز مسافرتی بعد از گیت فرودگاه!
ارز مسافرتی بعد از گیت فرودگاه!