مدیر عامل بیمه البرز گفت: شیوه ارتباط عمیق با مشتری در کنار استفاده از فناوری‌های نوین قدرت تمایز یک برند بیمه ای را مشخص می کند دراین ارتباط بیمه البرز با رونمایی از ٣ سامانه یاقوت، باشگاه مشتریان و سپید امیدوار است در این بستر بیشتر در دسترس مشتری باشد و خدمات بهتری را ارائه دهد.

به گزارش اخبارپول، محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به این که تحول دیجیتال دیگر استفاده تزئینی و مدگرایانه نیست بلکه واقعیتی است که تحقق یافته افزود: گستره تحول دیجیتال کل سازمان را در بر می گیرد و در دنیای کنونی ارائه خدمات به مشتریان مخصوصا در صنعتی مانند صنعت بیمه از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر شرکتی نتواند خودش را با آن تطبیق دهد ضعیف یا حتی حذف می شود.

وی تصریح کرد: تمامی سرمایه گذاریها باید در راستای تعامل و ایجاد اعتماد با مشتری‌ باشد که یکی از راهکار های آن ایجاد بستری بدون واسطه و تسهیل‌ارتباط‌‌ با شرکت است.

به گفته پور کیانی، رونمایی از ۳ سامانه یاقوت‌البرز‌، باشگاه مشتریان وسپید در همین راستا راه اندازی شده است.

وی با اشاره به این که رشد پرتفوی شرکت در ۸ ماهه امسال ۳۵ درصد بوده است گفت:‌ با اضافه کردن پرتفوی جدید توانستیم سهم ۳۳ درصدی درمان را به ۲۵ درصد برسانیم.

همچنین حامد عابدینی در این نشست گفت: نرم افزار یاقوت یک شعبه مجازی است و در ۴ حوزه اصلی بخش صدور، خسارت( ارسال فرم پیشنهادات، صدور بر خط بیمه نامه آتش سوزی و حوادث انفرادی و تمدید آن) و مالی فعالیت دارد. همچنین امضای دیجیتال که برای نخستین بار در سامانه پیاده سازی و خلا قانونی آن پر شده در این سامانه دیده شده است.

وی افزود:‌ در بخش خسارت ،بیمه گذار می تواند پرونده خود را مشاهده و در رشته های غیر درمان اعلام خسارت کند.

به گفته وی در این نرم افزار ارتباط زیان دیده با شرکت در زمان اعلام خسارت قطع نیست.

عابدینی افزود: در حوزه مالی( رویت سوابق دریافت و پرداخت و واریز اقساط ) قابل مشاهده است هچنین در این اپلیکیشن ویزیت آنلاین، مشاوره ، دیدن اصالت بیمه نامه و تقویم پیش بینی شده است.

معاون نو آوری و برنامه ریزی بیمه البرز، باشگاه مشتریان را فضایی برای تعامل شرکت با مشتریان دانست و گفت: سامانه سپید که برای اولین بار در صنعت بیمه ارائه می شود، نرم افزار یکپارجه درمان است که با لینک شدن به His مراکز درمانی ارتباط بر قرار میکند و مراجعه کننده میتواند با مراجعه به مراکز درمانی خدمات را دریافت کند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=212528
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه‌ البرز از ۳ سامانه یاقوت، باشگاه و سپید رونمایی کرد
بیمه‌ البرز از ۳ سامانه یاقوت، باشگاه و سپید رونمایی کرد
بیمه‌ البرز از ۳ سامانه یاقوت، باشگاه و سپید رونمایی کرد
بیمه‌ البرز از ۳ سامانه یاقوت، باشگاه و سپید رونمایی کرد
بیمه‌ البرز از ۳ سامانه یاقوت، باشگاه و سپید رونمایی کرد