بیمه دی در حالی که برای سال جاری پتانسیل دستیابی به سود حداقل ۷۰ تومانی را دارد که همچنان در حال صعود برای دستیابی به به قیمت های ۴۲۰ الی ۴۹۰ تومانی است. به‌خصوص اینکه در نیمه دوم سال سودسازی شرکت حتی می تواند با شناسایی سود سرمایه گذاری ها رشد بیشتری داشته و ارزش ذاتی سهم به سقف ۶۰۰ تومانی هم بازگردد.

به گزارش اخبارپول به نقل از رصد بورس، بیمه دی در عملکرد ۶ ماهه به سود ۲۹۹ میلیارد تومانی رسیده است، این شرکت بیمه ای یکی از بالاترین نرخ های سود سازی را در بین شرکت های هم گروه خود دارد.

شرکت بیمه دی با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت با نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق با هدف پوشش‌های بیمه‌ای برای اقشار مختلف جامعه دارای تولید حق بیمه سالیانه بیش از ۴۰.۰۰۰ میلیارد و برخورداری از بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه (سطح ۱ توانگری با نسبت ۲۴۱) از منظر سهم بازار حائز جایگاه چهارم در بین ۳۳ شرکت فعال در این صنعت است.

در حال حاضر بیش از دو میلیون بیمه شده که قریب به ۳۰ در صد بازار بیمه درمان تکمیلی را شامل می شوند، خدمات بیمه ای خود را از شرکت بیمه دی دریافت می‌کنند. به همین منظور ، این شرکت زیر ساخت فناوری مناسبی را از طریق همکاری گسترده با مراکز طرف قرار داد (بیش از ۷.۰۰۰ مرکز ) به گونه ای فراهم نموده است که بیمه شدگان بدون نیاز به معرفی نامه کتبی، خدمات درمانی خود را به صورت آنلاین از این مراکز دریافت می دارند.

شرکت بیمه دی با سرمایه ثبت شده ۵,۹۵۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ از محل فروش حق بیمه ۸۲,۷۴۱,۰۷۶ میلیون ریال درآمد داشته که نسب به مدت مشابه سال قبل ۶۰۸ درصد افزایش داشته است.

بیمه دی پس از ثبت رشد ۲۸ میلیارد تومانی شهریورماه (۱۹ درصدی) نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، طی دوره یکماهه منتهی به پایان مهرماه ۱۴۰۱ از محل فروش حق بیمه ۱,۹۰۳,۱۰۷ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد ۱ ماهه مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

این شرکت حدود ۱۰۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری در سپرده های بلندمدت و ۲۳۴ میلیارد تومان در صندوق های سرمایه گذاری و ۳۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در سهام شرکت های بورسی و فرا بورسی و همین مقدار نیز سرمایه گذاری در سهام سایر شرکت ها را در اختیار دارد که این حجم سرمایه گذاری سود خوبی را برای این شرکت به همراه خواهد داشت.

براساس گزارش فعالیت ماهانه «ودی» تراز شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۱۸.۰۹% افزایش را نشان می‌دهد و طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۱۴۰ درصد را ثبت نموده است. همچنین مبلغ ۳,۴۵۲.۶ میلیارد تومان به عنوان خسارت توسط «ودی» پرداخت شده است.

نتایج آماری فوق نمایانگر آن است که برنامه‌های بیمه دی در راستای ارزش آفرینی و سودآوری برای سهامداران در کنار ارائه خدمات برای تمامی سطوح مختلف از اقشار جامعه توسط این شرکت بیمه ای استوار شده است. برنامه هایی که در بسته‌های طرح‌های جدید ارائه و به صورت روزانه و براساس فناوری‌های روز دنیا تلاش شده تا با تلاش کارکنان و مدیران این شرکت بیمه‌ای به صورت صحیح اجرا شود.

بیمه دی در بین شرکت های هم گروه خود به واسطه وضعیت بنیادی خوبی که دارد مورد توجه قرار گرفته و با انتشار صورت های مالی ۶ ماهه و تحقق سود قابل توجه ۵۰۳ ریالی به ازای هر سهم، نشان داد رشد اخیر این سهم و بازدهی بسیار خوبی که در گروه خود داشته به دلیل دلایل بنیادی و تحولاتی است که در این شرکت بیمه ای روی داده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=211274
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

«ودی» در مسیر تحول و سوددهی
«ودی» در مسیر تحول و سوددهی
«ودی» در مسیر تحول و سوددهی
«ودی» در مسیر تحول و سوددهی
«ودی» در مسیر تحول و سوددهی