مهدوی در جمع معاونین و مدیران منابع انسانی صنعت بیمه از برگزاری چهارمین دوره آیین انتخاب کارکنان شایسته صنعت بیمه در روز ۱۳آذر ماه (روز بیمه) خبر داد.

ارزیابی عملکرد نیروی انسانی

به گزارش اخبارپول، حمیدرضا مهدوی در نشست هم اندیشی با معاونین و مدیران منابع انسانی صنعت بیمه گفت: ارزیابی عملکرد نیروی انسانی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین عوامل موفقیت و رشد کسب و کار بنگاه های اقتصادی محسوب می شود و صنعت بیمه نیز برای ایجاد تحول و نوآوری از این قاعده مستثنا نخواهد بود و باید ارزیابی نیروی انسانی را به عنوان عامل کلیدی تحول در اولویت فعالیت های خود قرار دهد.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره آیین انتخاب کارکنان شایسته صنعت بیمه گفت: این آیین با هدف ارتقاء نگرش، انگیزه، بهبود دانش و مهارت نیروی انسانی برای چهارمین سال پیاپی از سوی بیمه مرکزی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری این آیین، مهمترین اهداف ارزیابی عملکرد نیروی انسانی را اتخاذ تصمیمات استراتژیک، ایجاد موقعیت های جدید برای کارکنان، آموزش هدفمند و ایجاد انگیزه و رقابت در میان کارکنان دانست و گفت: صنعت بیمه نباید از این مقوله مهم غافل شود و باید در ابعاد کوچکتر و سازمانی نیز همواره برنامه هایی برای ارزیابی عملکرد و تشویق کارکنان کارآمد خود داشته باشد.

وی بر بحث آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: این موضوع یکی از دغدغه های بیمه مرکزی بوده و ما درصدد هستیم که با همکاری پژوهشکده بیمه و دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی شرایط آموزش و بهره مندی از دوره های آموزشی داخلی و بین المللی را برای کارکنان صنعت بیمه بیش از گذشته فراهم کنیم.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: معاونین و مدیران منابع انسانی صنعت بیمه پس از برگزاری این دوره از آئیین انتخاب کارکنان شایسته تقدیر، نظرات و پیشنهادات خود برای بهبود فرآیندهای اجرایی و دستورالعمل سال آینده را به دبیرخانه ستاد (اداره کل توسعه سرمایه انسانی بیمه مرکزی) ارسال تا در نشست های هم اندیشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

در ادامه علیرضا باقری ده آبادی مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی با اشاره به ساز و کار برگزاری چهارمین آیین انتخاب کارکنان شایسته گفت: هدف از برگزاری این نشست، هم افزایی میان مدیران منابع انسانی شرکت های بیمه در راستای حمایت از نیروی انسانی است.

وی گفت: مطمئنا خرد جمعی در تصمیم سازی حوزه پرچالشی چون نیروی انسانی موثرتر خواهد بود و می توانیم به یک اشتراکاتی در راستای تشویق و هدایت نیروی انسانی کارآمد و توانمند ساری آنها برسیم.

مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی همچنین با اشاره به استقبال شرکت‌های بیمه در سال های گذشته از برگزاری این آیین گفت: مدیران، نقش کارشناسان را در طرح ها و پروژه های تحول آفرین و اثرگذار در صنعت بیمه نادیده نگیرند و اگر آنها در این حوزه ها دخیل بودند حتماً امتیازی را برای آنها لحاظ کنند.

باقری خاطرنشان کرد: این آیین با هدف کشف استعداد ها و تقویت ظرفیت نیروی های انسانی در صنعت بیمه برگزار و در روز ۱۳ آذر از نفرات برتر این آیین در همایش بیمه و توسعه قدردانی می شود.

وی در این نشست به سوالات مدیران منابع انسانی در خصوص فرآیندهای اجرایی چهارمین آیین انتخاب کارکنان شایسته صنعت بیمه پاسخ داد و مقرر شد مواردی که امکان تغییر دارد را در دستورالعمل امسال اعمال کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=208990
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارزیابی عملکرد نیروی انسانی، عامل کلیدی تحول در صنعت بیمه است
ارزیابی عملکرد نیروی انسانی، عامل کلیدی تحول در صنعت بیمه است
ارزیابی عملکرد نیروی انسانی، عامل کلیدی تحول در صنعت بیمه است
ارزیابی عملکرد نیروی انسانی، عامل کلیدی تحول در صنعت بیمه است
ارزیابی عملکرد نیروی انسانی، عامل کلیدی تحول در صنعت بیمه است