طی حکمی از سوی مدیرعامل بیمه سینا، میثم طهماسب‌زاده به سمت سرپرست مالی و اقتصادی شرکت منصوب شد.

به گزارش اخبارپول، عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل شرکت در مراسمی از خدمات و تلاش‌های عباس هاشم‌زاده به عنوان معاونت مالی و اقتصادی بیمه سینا قدردانی و میثم طهماسب‌زاده را به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به نقش خطیر و اساسی معاونت مالی و اقتصادی در پیشبرد اهداف راهبردی شرکت، خطاب به سرپرست معاونت مالی و اقتصادی گفت: انتظار می‌رود با به‌کارگیری تجارب و نگرش حرفه‌ای، ظرفیت‌های سرمایه‌انسانی و فنی بیمه سینا، در تطابق با سیاست‌های کلان و برنامه‌های راهبردی ترسیم‌ شده با محوریت انضباط مالی، شفافیت در مسیر بهبود و پیشرفت شرکت گام بردارید .

نایب‌رئیس هیئت مدیره بیمه سینا با تأکید بر نقش و اهمیت معاونت مالی و اقتصادی اظهار داشت: این معاونت به‌عنوان مجموعه‌ای تصمیم‌ساز، تأثیرگذار و پرتحرک، با بهره‌گیری از دانش و توان تخصصی مدیران و کارکنان با اولویت برنامه‌ریزی و ارتقاء خدمات، می‌تواند بر بهبود شاخص های اقتصادی شرکت اثر مضاعف باشد.

سلطانی ثانی بیان کرد: رصد اقتصادی فعالیت‌های جاری، رویکرد اقتصادی مضاعف و اصلاح ساختار در حوزه مالی و اقتصادی بخشی از مواردی است که از آقای طهماسب زاده انتظار می رود با دانش و تخصص خود در جهت حرکت پُرشتاب بیمه سینا در صنعت بیمه نقشی موثر و اساسی ایفا کنند.

میثم طهماسب‌زاده سرپرست معاونت مالی و اقتصادی بیمه سینا با تشکر از حُسن اعتماد مدیرعامل شرکت افزود: با استفاده از توان و ظرفیت‌های کارکنان متخصص، متعهد و به‌کارگیری دانش روز، تمام تلاش خود را معطوف به سودآوری شرکت خواهیم کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=208887
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

گام‌های موثر بیمه سینا در صنعت بیمه
گام‌های موثر بیمه سینا در صنعت بیمه
گام‌های موثر بیمه سینا در صنعت بیمه
گام‌های موثر بیمه سینا در صنعت بیمه
گام‌های موثر بیمه سینا در صنعت بیمه