به منظور تکریم و تامین رضایتمندی مشتریان، در دومین برنامه از تعامل با مشتریان، عضو هیات مدیره و معاون اعتبارات و نظارت بانک‌ سینا در گفت‌گوی تلفنی پاسخگوی سوالات مشتریان در حوزه خدمات بانکی خواهد بود.

به گزارش اخبارپول، در راستای تحقق اصل مشتری‌مداری مبنی بر تعامل سازنده و ارتباط مستقیم با مشتریان، مهدی رزمی عضو هیات‌مدیره و معاون‌ اعتبارات و بین‌الملل بانک سینا با حضور در مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان بانک پاسخگوی مشتریان در حوزه خدمات بانکی به ویژه حوزه اعتبارت و تسهیلات است.

مشتریان روز سه‌شنبه ۲۹ شهریورماه جاری از ساعت ۱۱ الی ۱۲ می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۳۱ سوالات و موضوعات خود را مطرح کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=207908
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

گفت‌گوی مستقیم عضو هیات‌مدیره و معاون اعتبارات و نظارت بانک سینا با مشتریان
گفت‌گوی مستقیم عضو هیات‌مدیره و معاون اعتبارات و نظارت بانک سینا با مشتریان
گفت‌گوی مستقیم عضو هیات‌مدیره و معاون اعتبارات و نظارت بانک سینا با مشتریان
گفت‌گوی مستقیم عضو هیات‌مدیره و معاون اعتبارات و نظارت بانک سینا با مشتریان
گفت‌گوی مستقیم عضو هیات‌مدیره و معاون اعتبارات و نظارت بانک سینا با مشتریان