در راستای فرهنگ سازی حضور در بین همکاران و نمایندگان شرکت، حسن شریفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به همراه معاونین و مدیران ستادی به استان اردبیل سفر کردند و در این سفر با مقامات استانی، بیمه گزاران، همکاران شعب ونمایندگان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش اخبارپول، حسن شریفی با حضور در استانداری اردبیل، با عاملی استاندار اردبیل دیدار وگفتگو کرد. در این دیدار شریفی، با ارائه گزارشی از آمار و عملکرد بیمه ایران، تصریح کرد: بیمه ایران در راستای اهداف و برنامه های دولت سیزدهم گام برداشته و با تغییر نگرش نسبت به نحوه ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به بیمه گزاران ، به راه اندازی سامانه بیمه ایران من اقدام کرده و از این طریق پرداخت خسارت و صدور برخط بیمه نامه برای بیمه گزاران و زیاندیدگان ،تسهیل نموده است و حمایت شما از این طرح موجب برخورداری بیشتر از این طرح خواهد شد.

عاملی استاندار اردبیل نیزضمن تشکر از خدمات بیمه ایران اظهار کرد: بیمه ها نقش مهم و قابل توجهی در کمک به دولت و کاهش فاصله بین استان های کم برخوردار با استانهای برخوردار ایفا می کنند . برای کاهش این فاصله ، بیمه ها می توانند نقش مهم و قابل توجهی را برای کمک به دولت داشته باشند و در این راستا بیمه ایران تاثیرگذاری و نقش آفرینی مهمی دارد .

رئیس هیات مدیره بیمه ایران همچنین با حضور در اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان اردبیل ، ضمن تشکر از وی و سایر کارکنان سازمان متبوع ، به ارائه آمار و عملکرد و طرح های توسعه خدمات الکترونیک بیمه ایران پرداخت و آمادگی این شرکت را در راستای سرمایه گذاری در بخشهای مختلف این استان اعلام کرد.

محمد یعقوب نژاد مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان اردبیل هم ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیرعامل بیمه ایران در استان به نقش بیمه در حمایت از تولید و اعتمادسازی در راستای امنیت اجتماعی پرداخت و با اشاره به بالابودن ظرفیت بیمه در کشور ، متمرکز شدن صدور بیمه نامه ها در داخل استان را خواستار شدند.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، شریفی وهیات همراه ، همچنین بازدید هایی از بیمه گزاران مهم استان از جمله رستمی مدیر مجموعه دهکده گردشگری و توریستی حیران، جعفری مدیر کارخانه استیل ریزان سبلان ، رئیسی مدیر کارخانه آب معدنی پاک سبلان(واتا) دیدار و گفتگو کرد و ضمن اظهار خرسندی بابت این همکاری و انتخاب بیمه ایران بعنوان بیمه گر این مجموعه ها، از روابط و همکاریهای آنان تشکر نموده و نسبت به ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر قول مساعد داد.

سید ناصررییسی مالک کارخانه آب معدنی واتا، ضمن قدردانی ، بابت ارائه خدمات بهینه ارائه شده توسط بیمه ایران و ابراز امیدواری از عدم بروز هرگونه حادثه و رعایت اصول ایمنی در کارخانه اظهار کرد: اطمینان داریم که در صورت بروز هر گونه اتفاق برای کارخانه و کارگران، بیمه ایران حامی ما بوده و خسارات را جبران خواهد کرد. ما همیشه ترجیح داده ایم با بزرگترین شرکت بیمه ای همکاری داشته باشیم.

شریفی در ادامه سفر به استان اردبیل ، با حضور در شعبه پارس آباد ، یکی از دورترین شعب مرزی کشور و دیدار با کارکنان و تعدادی از نمایندگان این شعبه و پس از شنیدن مشکلات و نقطه نظرات همکاران ونمایندگان، اظهار کرد: حضور در بین همکاران ( اعم از کارکنان و نمایندگان ) که نقش اصلی را در اعتبار و زنده بودن شرکت ایفا می کنند ، یکی از سیاست هایی مدیریت جدید شرکت است، ما به دنبال شنیدن صحبتهای همکاران و پیشنهادات آنها در اداره امور شرکت هستیم ، بارها این موضوع را مطرح کرده ام که در عین اینکه دولتی هستیم اما تلاش داریم با تفکر بخش خصوصی کار کنیم . وی با اشاره به دغدغه هیات مدیره در خصوص معیشت همکاران افزود: با اقدامات صورت گرفته ودریافت مجوز ، وام همکاران و تسهیلات همکاران نماینده نیز ، پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به بررسی های انجام گرفته درترکیب پرتفوی شعبه در سال ۱۴۰۱ ، از کارکنان و نمایندگان استان و پارس آباد درخواست کردند تا نسبت به عملکرد شرکت در این استان و شعبه بازنگری کرده تا هم جلوی زیان گرفته شود و هم شعبه از حالت تک محصولی خارج گردد .

شریفی با بیان اینکه سامانه بیمه ایران من برای سرویس دهی بهتر به بیمه گزاران ، بدون نیاز به حضور در شعب، راه اندازی شده تا به راحتی ، بیمه نامه های خود را با کد نمایندگی تمدید و صادرکنند و این طرح، فرصت خوبی برای بازاریابی نمایندگان می باشد ، انتظار می رود شبکه فروش با توسعه فعالیت و عزم بیشتر خود را با این سامانه وفق دهند.

مدیر عامل در ادامه برنامه های استانی خود ، در دیدار با بازنشستگان و اعضای انجمن صنفی نمایندگان این استان ،که در فضایی بسیار صمیمی برگزار گردید، ضمن شنیدن صحبت های همکاران بازنشسته و همچنین اعضای انجمن صنفی ، از تمامی زحماتی که در طول دوران خدمت عزیزان بازنشسته صورت گرفته تشکر و قدردانی کرد و گفت: این فرهنگ سازی باید ادامه داشته باشد تا ضمن تقویت ارتباط بین همکاران ، انگیزه و انرژی مثبت بیشتری هم تزریق شده و ارتباط بین همکاران بیش از گذشته حفظ گردد. به همه مدیران کل استانها توصیه می کنم که هر ماه به یکی از بازنشستگان سر بزنید و احوالات آنها را جویا شوید.

شریفی افزود: جلسه شورای معاونین بیمه ایران با هدف عدم تمرکز امور شرکت در ستاد مرکزی با حضور اعضای این شورا در یکی از دورترین شعبه مرزی کشور برگزار شد و تصمیمات مهمی مربوط به شرکت، علی الخصوص مشکلات مربوط به استان اردبیل گرفته شد که ادامه این مسیر میتواند برکات بالایی برای شرکت داشته باشد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=207369
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سفر مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره بیمه ایران به استان اردبیل
سفر مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره بیمه ایران به استان اردبیل
سفر مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره بیمه ایران به استان اردبیل
سفر مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره بیمه ایران به استان اردبیل
سفر مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره بیمه ایران به استان اردبیل