«عبدالصمد محمدپرست» قهرمان ملی رشته‌های پاورلیفتینگ و قوی‌ترین مردان ایران با مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اخبارپول، در این دیدار «مسعود مسعودی» مدیر شعب بانک در استان سیستان و بلوچستان به تشریح خدمات و اقدامات ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت.

وی ضمن بیان اهمیت ورزش در حفظ سلامت جسمی و روانی جامعه، خاطرنشان کرد: ورزش علاوه بر ایجاد نشاط و سلامتی می‌تواند موجب افزایش اعتماد به نفس و اراده قوی به‌ویژه در بین جوانان شود و این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است.

«داوود براهویی» از پیشکسوتان ورزش استان در رشته‌های پرورش اندام و بدنسازی نیز ضمن تقدیر از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان افزود: ترغیب ورزشکاران به بهره‌مندی از وام‌های قرض‌الحسنه علاوه بر برکات و اجر معنوی آن، می‌تواند گره‌گشای مشکلات اقتصادی ورزشکاران باشد.

در ادامه «عبدالصمد محمدپرست» قهرمان ملی رشته‌های پاورلیفتینگ و قوی‌ترین مردان ایران، با ابراز خرسندی از حضور در بانک مهربانی‌ها، عملکرد هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان را تشریح کرد.

وی تأکید کرد: ورزش برای حمایت و هدایت جوانان اهمیت زیادی دارد و نقش آن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل جلوگیری از اعتیاد و سرخوردگی آن‌ها بسیار پررنگ است.

در پایان این دیدار، رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به منظور قدردانی از اقدامات ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان، با اهدای مدال و لوح سپاس از مسعودی مدیر شعب استان به عنوان عضو افتخاری و «آرمان شهنوازی» رئیس دایره حسابداری و اعتبارات مدیریت شعب استان به‌عنوان یکی ورزشکاران پرورش اندام استان قدردانی کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=205557
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

حضور قهرمان ملی پاورلیفتینگ در بانک مهر ایران
حضور قهرمان ملی پاورلیفتینگ در بانک مهر ایران
حضور قهرمان ملی پاورلیفتینگ در بانک مهر ایران
حضور قهرمان ملی پاورلیفتینگ در بانک مهر ایران
حضور قهرمان ملی پاورلیفتینگ در بانک مهر ایران