کد خبر: 199272
سه شنبه 30 فروردین 1401 - 17:24
در راستای بهبود شرایط بیمهی درمانی ایثارگران و خانواده شهداء، آقایان قاضیزاده هاشمی، بهزادپور و کشاورز با یکدیگر دیدار کردند.
به گزارش اخبارپول، در این دیدار که روز یکشنبه ۲۸ فروردینماه ۱۴۰۱ در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، آقای کشاورز طی گزارشی، خدمترسانی بیمه دی به خانوادهی معزز شهدا و ایثارگران را موجب افتخار این شرکت دانسته و با تبیین چالشها و راهکارهای پیش رو، بر تلاش بیوقفه جهت بهبود شرایط موجود تأکید کرد.
کشاورز، با بیان دشواریهای که همهگیری کرونا پدید آورده، اظهار کرد: مرکز ارتباط شرکت بیمه دی، ضمن پاسخگویی شبانهروزی به بیمهشدگان، نسبت به برقراری تماس با خانواده شهداء و ایثارگران اقدام کره و با مشاورهی پزشکی در خصوص بیماری کووید، نقش مؤثری در پیشگیری این بیماری یا درمان به موقع بیمه شدگان داشته است.
وی همچنین به تسهیل امور اداری برای خانوادهی بیمه شدگان اشاره کرده و گفت: با طراحی اپلیکیشنها و همچنین مراجعهی حضوری کارشناسان بیمه دی به درب منازل ایثارگران و خانوادهی شهداء، اقدامات حداکثری در راستای سهولت امور اداری به انجام رسیده است.
در خاتمهی این دیدار مدیرعامل بیمه دی با پیگیری مطالبات معوق این شرکت از بنیاد شهید، عنوان کرد: خدمت دهی مطلوب به خانوادهی معظم شهداء و ایثارگران، با پرداخت به موقع حق بیمه برآورده میشود که این مهم، مدتی است با تأخیر مواجه شده است. اگرچه شرکت بیمه دی حتی در چنین شرایطی نیز با تمامی بضاعت خود کوشیده تا در ارائهی خدمات خللی ایجاد نگردد، لیکن امید است با برطرف شدن موانع و دریافت مطالبات، بیمه دی توان خود برای خدمترسانی را حفظ کرده و رضایت خانوادهی شهداء و ایثارگران حاصل گردد.
شایان ذکر است؛ در این در این جلسه، آقایان امینی معاون نظارت و قاسمی مدیرکل حوزه ریاست بیمه مرکزی نیز حضور داشتند.