کد خبر: 199010
شنبه 27 فروردین 1401 - 12:20
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در راستای مشتری مداری، تعامل سازنده و حسن برخورد با بیمه گذاران و جلب اعتماد و رضایت آنان با حضور در محل پرداخت خسارت اتومبیل مجتمع فاطمی از نزدیک با بیمه گذاران دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش اخبارپول، حسن شریفی به همراه عبدالصمد خدامی سرپرست معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ها، مونسان مدیر کل دفتر هیات مدیره، زارع مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و بحیرایی سرپرست مدیریت اتومبیل، ضمن دیدار و گفتگو با همکاران مجتمع فاطمی بر ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران تاکید کرد.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران، با قدردانی از تلاش ها و زحمات همکاران مجتمع فاطمی، اظهار کرد: یکی از اهداف راهبردی و برنامه های پیش روی بیمه ایران ، توسعه فعالیت های بیمه گری و پرداخت خسارت در محل به بیمه گذاران وزیاندیدگان است. قطعا با استقرار سیستم های آنلاین پرداخت خسارت مراجعه به شعبات خسارتی کمتر شده و به همان میزان از تردد خودروها کاسته خواهد شد و به این ترتیب بیمه ایران به سهم خود نقش مهمی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا ایفا خواهد کرد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این مجتمع برای کاهش تجمع و ترافیک خودروهای زیان دیده، تعامل سازنده و حسن برخورد با بیمه گذاران وجلب اعتماد و رضایت آنان را از شاخص های مهم اصول بیمه گری برشمرد و خاطرنشان کرد: با تدوین شاخص های بهره وری کمی وکیفی برای نیروی انسانی شرکت وبکارگیری نیروهای توانمند در شعبات پرداخت خسارت و گسترش این شعبه ها شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود. در جریان این بازدید، فکوری مدیر مجتمع فاطمی نیز ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، به ارائه گزارش عملکرد و طرح مسائل مرتبط با شعبه متبوع پرداخت و درخواست ها و پیشنهادهای خود را برای بهبود عملکرد و فعالیت های شعبه و شبکه فروش ارائه کرد.
گفتنی است در این دیدار مردمی، فضایی برای استقرار مدیر عامل و هیات همراه بیمه ایران در نظر گرفته شده و اطلاع رسانی کامل از طریق نصب بنر واستند از روزهای قبل صورت گرفته بود. در همین رابطه تعدادی از مراجعین و زیاندیدگان برای طرح مشکلات خود از نزدیک با رئیس هیأت مدیره ومدیر عامل و هیات همراه دیدارکردند که مدیر عامل نیز برای تسریع در روند رسیدگی دستورات لازم را صادر کرد.