مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به تلاش این شرکت به جلب رضایت حداکثری بیمه‌گزاران گفت: حجم فروش بیمه آرمان ۸۰درصد افزایش یافته است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبارپول، مجید قلی‌پور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با وصول مطالبات معوق تلاش کردیم تا نقدینگی را بالا برده و خسارات بیمه‌گزاران را در اسرع وقت پرداخت کنیم.

وی با اشاره به مطالبات شرکت بیمه آرمان که در صورتهای مالی شرکت هم آمده، اظهار کرد: مطالبات کلان ما مبلغ ۴۵ میلیارد تومان از شرکت سایپا، ۲۳ میلیارد تومان از شرکت ایران خودرو و ۱۳۰ میلیارد تومان از بانک مسکن و مربوط به سال ۱۳۹۸ به قبل بوده که بخش بزرگی از این مطالبات تعیین تکلیف و دریافت شده است.

قلی‌پور ادامه داد: با حل مشکلات نقدینگی پرداخت دیون آسانتر شده و بر همین اساس کمیته پرداخت خسارت را تشکیل داده و بدهی‌ها را بر حسب الویت پرداخت می‌کنیم.

وی افزود: با نظامند کردن خسارات جاری رضایت نسبی بیمه‌گزاران را جلب کرده‌ایم و این بسیار افزایش به سهم بازاری که در گذشته از دست داده‌ایم، کمک می‌کند.

مدیرعامل بیمه آرمان در ادامه خاطرنشان کرد: درحال حاضر قراردادهایی را با سازمام فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، همدان، شهرکرد منعقد کرده‌ایم.

وی افزود: هم‌اکنون ۱۱۰تا ۱۱۵هزارنفر تحت پوشش درمان بیمه آرمان هستند.

قلی‌پور با اشاره به توسعه شبکه فروش در کشور، تصریح کرد: امسال برای فروش خرد ۱۴۶نماینده جذب کردیم.

وی ادامه داد: ماحصل تمام این تلاشها افزایش حجم فروش بیمه آرمان به میزان ۸۰درصد بوده است.

مدیرعامل بیمه آرمان تاکید کرد: ما در ادامه مسیر خود برای بهبود وضعیت شرکت، تلاش می‌کنیم خود را با سرعت تحولات وفق داده و فرصت خوبی برای رشد فراهم کنیم.

وی افزود: درحال حاضر دستگاه‌های مکانیزه‌ای توسط بیمه آرمان در مرزهای کشور تعبیه شده که مسافران در بدو ورود به ایران، با ۵ ارز رایج منطقه بتوانند به سرعت بیمه سفر تهیه کنند.

در ادامه این نشست داوود الماسی عضو هیات مدیره شرکت بیمه آرمان در پاسخ به خبرنگار اخبارپول درخصوص حیطه مسئولیت اجتماعی این شرکت گفت: باتوجه به اینکه مسئولیت اصلی ما پرداخت خسارت بیمه‌گزاران و کسب رضایت حداکثری آنان بوده است، حضور در حیطه مسئولیت اجتماعی برای ما در ابعاد کوچک و محدود امکانپذیر بوده و با کاهش هزینه‌های سازمانی سعی در حضور در این حیطه داشته‌ایم. علاوه‌ بر اینکه به زودی با تعین تکلیف تمامی تعهدات، سند مسئولیت اجتماعی خود را تدوین خواهیم کرد.

در ادامه قلی‌پور افزود: هم‌اکنون نسبت هزینه پرسنل به ۱۸درصد کاهش یافته در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته ۳۰درصد بوده است و ما این صرفه‌جویی را در حیطه مسئولیت اجتماعی هزینه کردیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا پرتفوی سال اینده شرکت به ۸۰۰میلیار‌تومان برسد، ادامه داد: در تدارک برگزاری مجمع در روزهای پایانی امسال و یا روزهای ابتدایی سال جدید هستیم تا افزایش سرمایه ۶۰۰میلیارد تومانی ما تصویب شود.

قلی‌پور در خاتمه عنوان کرد: کل خسارتی که این شرکت در سال ۱۴۰۰پرداخت کرده، ۳۰۱ میلیارد تومان بوده که ۱۲۵ میلیارد تومان در شاخه بیمه شخص ثالث بوده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=197386
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد ۸۰درصدی فروش بیمه‌نامه‌های آرمان
رشد ۸۰درصدی فروش بیمه‌نامه‌های آرمان
رشد ۸۰درصدی فروش بیمه‌نامه‌های آرمان
رشد ۸۰درصدی فروش بیمه‌نامه‌های آرمان
رشد ۸۰درصدی فروش بیمه‌نامه‌های آرمان