آیین رونمایی از اپلیکیشن کارتال، با حضور مسئولین و سفیران این نرم افزار در هتل پارسیان اوین، برگزار شد.

به گزارش اخبارپول از عصر صنعت، کارتال، یک اپلیکیشن ساده نیست، بلکه راهنمایی مطمئن در زمینه های تخصصی، سرمایه گذاری، کارآفرینی، مشاوره،، آموزش صفر تاصد و اعزام نیروی کار به خارج از کشور را در خود جای داده است و در پشت خود نیروی جوان ایرانی و یک افتخار ملی با عنوان بی نظیر بودن را دارد.

ایمان مصدری، مدیر عامل سازمان متخصصین و مدیران ایران که یکی از افراد موثر در کسب مجوزهای لازم برای این اپلیکیشن بوده است، ضمن تلاش و همراهی سازمان با تمام افرادی که تمایل به رشد فعالیت شغلی خود دارند، اعلام کرد: سازمان متخصصین و مدیران ایران که حامی رشد و پویایی جوانان فعال کشور است و با مشاوره های خود سعی در رفع معضل بیکاری و ارتقای سطح شغلی برای همه فعالان کشور را دارد.

وی افزود: پتانسیل موجود در شرکت افق بین الملل یاسمین بسیار بالا است و می توان مسیر رشد و شکوفایی این عزیزان را تلاش شبانه روزی دانست، ما هم برآن شدیم تا با توجه به این حرکت موثر و فعالیت های مستمر این گروه، همت خود را دوچندان کنیم و در کسب مجوزهای لازم از نهادهای اجرایی کشور اهتمام بیشتری داشته باشیم .

بدون شک تا چند سال آینده با موضوع خدمات از راه دور که بستر آن اپلیکیشن‌های تلفن همراه است، روبرو خواهیم شد و شما می توانید اهمیت آن را قبل از فراگیر شدن در کارتال مشاهده کنید و از خدمات متنوع آن بهره مند شوید.

اپلیکیشنی که در زمینه مشاوره، کارآفرینی، اشتغال، سرمایه گذاری و حتی آموزش و اعزام نیروی کار به خارج از کشور با همکاری سازمان فنی و حرفه ایی، فعالیت گسترده ایی دارد و ان شاءالله به زودی تمام مردم دنیا می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

مصدری با اشاره به اقتصاد بیمار کشور، بیان کرد: سایه شوم تحریم ها نباید مانع از پیشرفت ایران و ایرانی شود.بسیاری از فعالان اقتصادی در حال حاضر تولید را قبول ندارند و این عدم باور می تواند ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد کند.

ما و تیم کارشناسی، سازمان متخصصین و مدیران ایران حضور دارد تا با مشاوره و کمک برای رشد اقتصادی شرکت ها و نسل پویا و پرتلاش کشور قدم بردارد.

در اینجا جا دارد تا این نکته را هم بیان ‌کنم که اپلیکیشن کارتال،شعار رفع معضل بیکاری را به نحو احسن اجرا کرده و تلاشی مضاعف برای آبادانی میهن و پویایی اقتصاد کشور دارد.

مهدی ورقانی، معاونت فنی کاریابی حامی متخصیص و ریاست هیئت مدیره شرکت افق بین الملل یاسمین در ابتدای این مراسم اعلام کرد: با حضور متخصصان و دانش آموختگان فضای مجازی و بررسی ایده ها، برآن شدیم تا با تلاش مضاعف و فعالیتی مستمر که شامل ۴۰۰۰ ساعت بود، ثمره ایی از تلاش خود داشته باشیم که حاصل آن، طراحی اپلیکیشنی به نام کارتال است. کارتال، اولین برنامه مشاوره آنلاین در خاورمیانه می باشد که یک برنامه بلند مدت ۸ ساله را در پیش روی خود دارد، که از این ۸ سال، در حال حاضر ۳ سال آن را طی کرده و امیدواریم در آینده ایی نزدیک فعالیت خود را در اروپا آغاز کند.در حال حاضر پهنه فعالیت اپلیکیشن کارتال، کشورهای ترکیه، آلمان و ایران است و در آینده ایی نه چندان دور، استرالیا و کانادا را هم تحت پوشش فعالیت های خود قرار خواهد داد .

نمونه خارجی این اپلیکیشن در دنیا موجود است، اما طرح ارائه شده توسط تیم جوان و پر قدرت و خلاق ما کاملا ایرانی بوده و بدون کپی برداری از نمونه خارجی آن تهیه شده است.

دسترسی تمام مشاغل و صنوف به خدمات کارتال که اعم از مشاوره، کاریابی و سرمایه گذاری می باشد در جهت رشد اقتصاد کشور و رفع معضل بیکاری است که با تمام قوا در این راه قدم برداشته ا یم و از هیچ تلاشی دست برنخواهیم داشت.

جا دارد تا در اینجا از فعالیت های بی شائبه ایمان مصدری، مدیر عامل سازمان مدیران و متخصصین ایران قدردانی و تشکر ویژ ه داشته باشم که در تمام مراحل با مشاوره های عالی، ما را در مسیر رسیدن به پله های بالاتر یاری نمودند و در کسب مجوزات لازم، ما را تنها نگذاشتند.

در ادامه خانم مرتا جوادی، مدیر عامل شرکت افق بین الملل یاسمین، اپلیکیشن کارتال را ایده ای خلاقانه برای توسعه بخشیدن به فضای کسب و کار دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی داخلی و بین المللی، سرمایه گذاری و کسب و کار تا حدودی با مشکل مواجه شد و این امر تاثیر منفی بر موضوع کاریابی مهم داشته است. شرکت افق بین الملل یاسمین سعی کرده است با تکیه بر دانش روز و بهره گیری از تکنولوژی های نوین جهانی، در امر اشتغالزایی جوانان ایرانی نقش موثری ایفا کند و فرصت های اقتصادی را در زمینه های کارآفرینی، سرمایه گذاری، مشاوره کاریابی در ایران و دیگر کشورها به منصه ظهور برساند.

جوادی در ادامه افزود: مهمترین هدف ما بالا بردن سطح کیفی اشتغالزایی و کارآفرینی است. کارتال اپلیکیشن بسیار وسیعی است که در زمینه های کاریابی، سرمایه گذاری تحصیلی، ورزشی و توریسم درمانی خدمات رسانی می کند. دغدغه ما جلوگیری از هدر رفت منابع انسانی و استعداد های کم نظیر جوانان کشور است .

در این مراسم طاهر پور مدیر کل دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کل کشور؛دکتر کاظمی دینان ریاست انجمن روابط عمومی ایران، رفیعی ریاست هئیت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، انبیایی ریاست انجمن ملی کسب و کار ایران، و مانوس ریاست انجمن دوستی ایران و کانادا به سخنرانی در زمینه فعالیت موثر و آینده درخشان اپلیکیشن کارتال پرداختند.

در انتهای مراسم خواهران منصوریان از ورزشکاران و افتخار آفرینان کشور به عنوان سفیران اپلیکیشن کارتال، در این مراسم حضور یافتند و با رونمایی از نماد این اپلیکیشن، آرزوی رفع معضل بیکاری برای جوانان ایرانی را داشتند.

 

 

 

 

 

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=195336
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اپلیکیشن کارتال، چشم‌اندازی برای توسعه کسب و کار
اپلیکیشن کارتال، چشم‌اندازی برای توسعه کسب و کار
اپلیکیشن کارتال، چشم‌اندازی برای توسعه کسب و کار
اپلیکیشن کارتال، چشم‌اندازی برای توسعه کسب و کار
اپلیکیشن کارتال، چشم‌اندازی برای توسعه کسب و کار