کد خبر: 191949
یکشنبه 5 دی 1400 - 16:42
لطیفینیا، نماینده بیمه رازی گفت: همراهی و همدلی ستاد و نیروهای بیمه رازی در فعالیت نمایندگان و شبکه فروش تاثیر قابل توجهی دارد و کسب رضایت بیمه گزاران و شبکه فروش جزء دستورالعملهای همکاران بیمه رازی است.
به گزارش اخبارپول، یازدهمین رویداد یکشنبهها با نمایندهها و شبکه فروش به میزبانی نمایندگی لطیفینیا که از نمایندگان شعبه مرکزی بیمه رازی است با حضور نیکا حقدادی- رئیس شعبه مرکزی و ناصرالدین اسلامیفرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی برگزار شد.
در این رویداد لطیفینیا همراهی و همدلی شعب و نیروهای ستاد بیمه رازی با نمایندگان را بسیار تاثیرگذار و قابل قدردانی دانست و گفت: نیروهای ستاد بیمه رازی همواره پیگیر امور نمایندگان و شبکه فروش هستند و این همراهی عامل رشد و توسعه فعالیت شبکه فروش خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: همکاران ستاد بیمه رازی در ارتباط با نمایندگان، رضایت مشتریان، بیمه گزاران و شبکه فروش را در اولویت اصلی خود قراردادهاند که این موضوع بسیار مهم و حیاتی است.
همچنین در این دیدار، ناصرالدین اسلامیفرد- مدیرروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، نماینده محوری را یکی از مهمترین استراتژیهای سالجاری شرکت دانست و گفت: موضوع نماینده محوری و پاسخگویی به شبکه فروش جزء سیاستهای ابلاغی جباری- مدیرعامل بیمه رازی است که تاکید بسیاری بر این مهم از سوی ایشان وجود دارد.
وی ادامه داد: مدیریت واحده شرکت بر آن است تا در شرایط فعلی پاسخ به لحظه به مشکلات و خواستههای نمایندگان و شبکه فروش ارائه شود.
اسلامیفرد در انتها یادآور شد: مهمترین برنامه و اقدام روابط عمومی شرکت بیمه رازی اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و برنامههای شرکت بصورت شفاف است تا ستاد و شبکه فروش در کنار یکدیگر به اهداف خود دست پیدا کنند.
گفتنی است، «یکشنبهها با نمایندهها و شبکه فروش» برنامه جدید روابط عمومی بیمه رازی است که هر یکشنبه مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شرکت بیمه رازی در دفاتر نمایندهها و شبکه فروش حاضر و از مشکلات و اقدامات آنها مطلع میشود.
نمایندگی لطیفینیا