از ابتدای ورود واکسن به کشور، همواره جامعه پزشکی براین امر اذعان کردند که یکی از مهمترین و اساسی‌ترین راه‌های مقابله با ویروس کرونا، واکسیناسیون عمومی است.

به گزارش اخبارپول از دیوان اقتصاد، بانکهای ایرانی هرکدام به نوبه و در حد توان خود تلاش کردند تا واکسیناسیون عمومی با سرعت بیشتری انجام شود. در همین رابطه بانک ایران زمین نیز اقدامات بسیاری برای ایجاد سلامت عمومی در دوران کرونا انجام داد.

بانک ایران زمین در همان ابتدای شیوع کرونا در در نظرقرار دادن تمامی پروتکل‌های بهداشتی تلاش کرد تا حدبسیار زیادی هموطنانمان را از این ویروس ایمن نگاهدارد. این بانک اهتمام ویژه ای بر ارائه خدمات سریع ومناسب به صورت الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری داشت.

بانک ایران زمین در این دوسال به صورت مداوم اطلاعیه‌های منتشر کرده و در آن از مشتریان خواسته است برای پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا از خدماتغیر حضوری به امور بانکی استفاده کرده و ریسک ابتلابه کرونا را کاهش دهند.

اما تلاشهای بانک ایران زمین در دوران کرونا به همینجا ختم نشد. مرکز تجمیعی واکسن کرونا طالقانی یکی ازمراکز واکسن بود که به همت بانک ایران زمین در تیرماه۱۴۰۰افتتاح شد. همچنین این بانک به منظور تسریع درفرآیند تولید واکسن، تجهیزات راه اندازی خط تولید واکسن کرونا را در اختیار مجموعه دارویی برکت قرارداد تانیازهای فعلی با واکسن ایرانی تامین شود.

اکنون نیز که واکسیناسیون همگانی در روزهای انتهاییخود است، بانک ایران زمین با انتشار اطلاعیه‌هایی بصورت مداوم از مردم کشور می‌خواهد که ضمن رعایتکامل پروتکل‌ها، دوزهای واکسن خود را بطور کامل تزریق کنند.

در همین رابطه مدیرعامل بانک ایران‌ زمین با بیان این که بهترین راه پیشگیری از کرونا مسؤولیت‌پذیری است، گفت: خدا را شکر می‌کنیم که شرایط دشوار کمبود واکسن کرونارا در میهن عزیزمان پشت سر گذاشتیم و اینک روندواکسیناسیون عمومی در کشور به مرحله مطلوب و قابلارزش‌گذاری رسیده است.

عبدالمجید پورسعید با اشاره به کمکهای بانک ایران زمین به برکت برای تولید واکسن ایرانی، تصریح کرد: توفیق بزرگی در زمینه خدمت به مردم شریف کشور و تولیدواکسن داخلی نصیب بانک ایران‌زمین شد و این نهادمالی توانست در زمینه عمل به این آزمون و مسؤولیت بزرگ اجتماعی، نمره قابل قبولی از ملت شریف ایراندریافت کند.

وی با اشاره به اینکه، نجات جان هر شهروند ایرانی برای بانک ایران‌زمین به‌مثابه نجات یک خانواده، یک شهر و یک کشور است، خاطرنشان کرد: هموطنان باید آگاه باشندواکسینه‌شدن خطر مرگ را به حداقل می‌رساند و ازپرداخت هزینه‌های سنگین درمان نیز پیشگیری می‌کند.

وی همچنین اظهار کرد: استدعای بانک ایران‌زمین ازمردم شریف کشور، به‌ویژه افرادی که هنوز برای واکسینه‌شدن اقدام نکرده‌اند این است که جان شریف خود را با عادی‌انگاری این بیماری مهلک به خطر نیندازند، همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در اسرع وقت برای واکسینه‌شدن اقدام کنند.

اظهارات مدیرعامل بانک ایران زمین در شرایطی مطرح می‌شود که اوضاع تحریمی و نابه‌سامان اقتصادی شرایط را بیش از پیش برای بانکها سخت کرده است. دراین شرایط دغدغه‌مندی یک مدیر برای سلامت جامعه قابل قدردانی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پروتکل‌های


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=187717
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تلاش‌های بانک ایران‌ زمین برای واکسیناسیون همگانی
تلاش‌های بانک ایران‌ زمین برای واکسیناسیون همگانی
تلاش‌های بانک ایران‌ زمین برای واکسیناسیون همگانی
تلاش‌های بانک ایران‌ زمین برای واکسیناسیون همگانی
تلاش‌های بانک ایران‌ زمین برای واکسیناسیون همگانی