در نشست مسئولین بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی، مسئولین دو سازمان بر تعامل فیمابین و تسهیل شرایط خدمات دهی به سازندگان مسکن در شهرها و روستاهای استان تاکید کردند.

ساخت و ساز مسکن

به گزارش اخبارپول، در نشست مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن استان مرکزی در دفتر مدیر شعب بانک مسکن استان، محمد رضا رضا فرح مدیر بنیاد مسکن استان با تمجید از عملکرد بانک مسکن، نقش بانک در تامین مالی مسکن اقشار مختلف جامعه و کمک به خانه دار کردن مردم را بسیار با اهمیت خواند و از تعامل سال‌های اخیر بانک با بنیاد مسکن در ساخت و ساز مسکن محرومین و افراد کم درآمد شهر و روستا ابراز خرسندی کرد.

رضا فرح شیب صعودی عملیات ساخت مسکن توسط بنیاد مسکن خاصه در مناطق روستائی و شهرهای کم جمعیت در سال‌های اخیر را مصداقی برای تعامل دو سویه بانک و بنیاد مسکن دانست و اظهار کرد: بنیاد مسکن پس از انقلاب، همواره در جهت اهداف و ماموریت های خود در جهت توسعه و آبادانی روستاها و استمداد از محرومین کشور در دستیابی به مسکنی مقاوم و ارزان قیمت گام برداشته و در ادوار مختلف دولت، لحظه ای در هدف و ماموریت اصلی خود درنگ نکرده است و همواره تلاش دارد ضمن تحقق بخشیدن به اهداف و حصول اطمینان از به ثمر نشستن آرمان‌های ارزشمند بنیاد، رضایت این قشر آسیب پذیر در جامعه را فراهم آورد.

وی بیان کرد: بانک مسکن نیز با ماموریتی مشابه، همین اهداف را برای آحاد مردم کشور در نظر داشته و دارد و متعهد است با تامین مالی مسکن افراد جامعه، به این نیاز اساسی در کشور به نحو مطلوب پاسخگو باشد.

مدیر بنیاد مسکن استان افزود: بنیاد، دست افراد و سازمان های همدل و همراه در رفع مشکل مسکن قشر ضعیف جامعه را با افتخار می فشردو تلاش می‌کند دامنه تعامل و همکاری با بانک پر افتخار مسکن را بیش از گذشته توسعه دهد.

رضا فرح افزایش میزان تسهیلات ساخت مسکن روستائی در سال جاری را اقدامی شایسته از سوی دولت دانسته اظهار کرد: این میزان تسهیلات و شرایط بهینه بازپرداخت آن توسط بانک، به لحاظ مدت، نرخ سود و نحوه تقسیط ماهیانه، سه ماهه و سالیانه، انگیزه روستائیان را به ماندن در روستا، ساخت خانه های روستائی و عدم مهاجرت به شهرها افزایش داده است.

صید نبی حیدریان مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی در این نشست، بنیاد مسکن را نهادی برادر و دوست دانست و از این که تسهیلات پرداختی بانک مسکن به این نهاد انقلابی، تماما در محل واقعی آن و به نحو مطلوب هزینه می شود، ابراز خرسندی و رضایت کرد.

حیدریان واحدهای احداثی بنیاد مسکن در پروژه‌های مختلف استان از جمله در منطقه کوی کوثر اراک را نمونه ای بارز از ساختمان سازی با متد روز دنیا خوانده و استفاده از فناوری های نوین ساخت و ساز در پروژه های احداثی این منطقه تحت نظارت مستقیم کارشناسان بنیاد مسکن استان را فعلیت بخشیدن به استراتژی بنیاد و خواستگاه بانک مسکن دانست و اظهار کرد: بانک توسعه ای- تخصصی مسکن، تلاش دارد در سال جاری و سال های آتی، تسهیلات خود را به امر تولید و ساخت مسکن اختصاص داده و شرایط اعطای آن را برای سازندگان حرفه ای بخش خصوصی و بخش دولتی، تسهیل بخشد و یقینا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نهادی مجرب و متخصص در امر تولید مسکن، به عنوان یکی از شرکای اقتصادی بانک می تواند در این زمینه، یاریگر بانک باشد.

شایان ذکر است، در این نشست همچنین، هر یک از معاونین و کارشناسان دو سازمان( بانک و بنیاد مسکن) پیرامون مسائل مختلف کاری، به بحث و تبادل نظر پرداختند. تمرکز بیشتر وجوه و سپرده های بنیاد مسکن نزد بانک مسکن، بازدید مسئولین بانک از پروژه های در حال احداث بنیاد و تسریع در ارزیابی از واحد های در حال احداث مسکن روستائی و اعلان نتایج آن از سوی بانک از مواردی بود که در جلسه مطرح و تاکید شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=186826
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تاکید مسئولین بانک و بنیاد مسکن در تسهیل خدمات‌دهی به سازندگان مسکن
تاکید مسئولین بانک و بنیاد مسکن در تسهیل خدمات‌دهی به سازندگان مسکن
تاکید مسئولین بانک و بنیاد مسکن در تسهیل خدمات‌دهی به سازندگان مسکن
تاکید مسئولین بانک و بنیاد مسکن در تسهیل خدمات‌دهی به سازندگان مسکن
تاکید مسئولین بانک و بنیاد مسکن در تسهیل خدمات‌دهی به سازندگان مسکن