با توجه به تغییر ساعت کاری بانک ها از ابتدای شهریور ماه، ساعات پاسخگویی کارشناسان واحد مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت تغییر کرد.

به گزارش اخبارپول، از این پس کارشناسان مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

لازم به ذکر است، نظر به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت و در راستای تاکیدات مدیرعامل بانک ملی برای ارتقای سطح خدمات و مدیریت ارتباط مشتریان و شعب و همچنین به منظور تسریع رفع مغایرت های مبادلات الکترونیک این مرکز تماس راه اندازی شده است.

کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانه های الکترونیک مشتمل بر چکاوک، ساتنا، پایا، شتاب، طرح خدمت، رفع مغایرت های سیستم متمرکز برخوردار بوده و از طریق سر خط ۶۴۱۴۰ و کلید ۴ آماده پاسخگویی به مشتریان و واحدهای صف خواهند بود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=184479
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام‌های پرداخت
تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام‌های پرداخت
تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام‌های پرداخت
تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام‌های پرداخت
تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام‌های پرداخت