با توجه به تغییر ساعت کاری بانک ها، ساعات پاسخگویی کارشناسان واحد مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت بانک ملی ایران تغییر کرد.

به گزارش اخبارپول، از این پس کارشناسان مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت بانک ملی ایران از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

لازم به ذکر است، نظر به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت بانک ملی و در راستای تاکیدات مدیرعامل بانک برای ارتقای سطح خدمات و مدیریت ارتباط مشتریان و شعب و همچنین به منظور تسریع رفع مغایرت های مبادلات الکترونیک این مرکز تماس راه اندازی شده است.

کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانه های الکترونیک مشتمل بر چکاوک، ساتنا، پایا، شتاب، طرح خدمت، رفع مغایرت های سیستم متمرکز برخوردار بوده و از طریق سر خط ۶۴۱۴۰ و کلید ۴ آماده پاسخگویی به مشتریان و واحدهای صف خواهند بود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=182196
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام‌های پرداخت بانک ملی
تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام‌های پرداخت بانک ملی
تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام‌های پرداخت بانک ملی
تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام‌های پرداخت بانک ملی
تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام‌های پرداخت بانک ملی