شرکت بیمه رازی با مدیریت جباری، از رتبه سیزدهم صنعت بیمه به رتبه سوم درشرکتهای بیمه خصوصی از نظر سرمایه ثبت شده ارتقاء یافته است.

«سه شنبه های پاسخگویی»

به گزارش اخبارپول، معاونت مالی و اداری بیمه رازی در هفتمین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی» اظهار کرد: این ارتقای جایگاه ده رتبه ای و تحقق بودجه در صنعت بیمه بی نظیر است.

عباس نویدی ،با اشاره به چرخش های استراتژیک ابلاغ شده از سوی مدیرعامل و اهمیت نماینده محوری گفت: این معاونت در تعامل کامل با نمایندگان و شبکه فروش می باشد و پرداخت ماهیانه دوبار کارمزد به ایشان از مصادیق این امر است.

وی در پاسخ به سوالی از نمایندگان در حوزه های مالی بیان کرد: پرداختی ها در معاونت مالی حداکثر ظرف سه روز پرداخت می شود و تاخیر در برخی پرداختی ها به علت کامل نبودن پرونده ها بوده است.

نویدی معاون مالی و اداری بیمه رازی در هفتمین جلسه پاسخگویی بیمه رازی که با حضور بیش از هزار و ۲۰۰ نفر برگزار شد، افزود: با نگاه ویژه مدیرعامل بیمه رازی، نمایندگانی که به هر دلیلی صدورشان بسته شده یا کارمزدشان بلوکه شده با ارائه درخواست ، در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلشان اقدام خواهد شد.

در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط ناصرالدین اسلامی فرد، مدیر روابط عمومی و بین الملل به مهندس نویدی معاونت مالی و اداری بیمه رازی اهدا گردید.

قابل ذکر است، جلسات پاسخگویی بیمه رازی هر سه شنبه ، به صورت آنلاین و از طریق اینستاگرام بیمه رازی برگزار می گردد.

اولین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی » ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ و با حضور جباری، مدیرعامل بیمه رازی برگزار شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=181509
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارتقای جایگاه بیمه رازی به رتبه سوم صنعت بیمه
ارتقای جایگاه بیمه رازی به رتبه سوم صنعت بیمه
ارتقای جایگاه بیمه رازی به رتبه سوم صنعت بیمه
ارتقای جایگاه بیمه رازی به رتبه سوم صنعت بیمه
ارتقای جایگاه بیمه رازی به رتبه سوم صنعت بیمه