مدیرعامل بانک صنعت و معدن روز دوشنبه هفتم تیرماه سال‌جاری به همراه هیأتی متشکل از حسین عسکری عضو هیأت مدیره و بیژن اسدی معاون امور نظارت، حقوقی و وصول مطالبات از شعبه شهید نورایی شمس آباد این بانک و چندین طرح تأمین مالی شده توسط این بانک بازدید کرد.

پکا شیمی

به گزارش اخبارپول، حسین مهری که در جمع همکاران شعبه شهید نورایی شمس آباد حضور یافته بود درباره نقش و اهمیت شعب بانک صنعت و معدن عنوان کرد: نقش شعب و مدیران استانی در برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان بسیار شایان توجه است و با شناسایی فرصت ها و مزیت هایی که در هر منطقه قابل احصاء است، می توانند سهم بسیار زیادی در رشد و توسعه صنعتی هر منطقه ایفا کنند.

وی بیان کرد: مأموریت ما ایفای نقش واسطه ‌گری برای تخصیص بهینه منابع است تا زنجیره های تولید در داخل کشور تکمیل شده و به سمت خودکفایی در تولید و اشتغال پایدار حرکت کنیم و از طرفی باید توجه داشته باشیم که شناسایی اهلیت و صلاحیت متقاضیان و اولویت بندی آنها بر اساس توجیه اقتصادی و سودآوری و نقشی که در توسعه کشور دارند، بسیار حایز اهمیت است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: شعب باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جهت ارایه خدمات به صنعتگران استفاده کنند و در این راستا اختیارات لازم به آنان داده شده است و ما باور داریم که کارکنان شعب بانک از تخصص، دانش و انگیزه لازم برای پیشبرد سیاست ها و اهداف بانک برخوردارند.

در ادامه مدیر عامل و هیأت همراه از شرکت های ونوس شیشه،‌ سازور سازه آذرستان، پکا شیمی و صنایع شیشه و گاز ایران (شوگا) که از سوی این بانک تأمین مالی شده اند، بازدید کردند و از نزدیک با صنعتگران و کارآفرینان این واحدها به گفتگو پرداخته و در جریان فعالیت آنها قرار گرفتند و پس از تبادل نظر و همفکری با ریاست شعبه تصمیمات مهمی نیز برای پشتیبانی و حمایت همه جانبه و تأمین نقدینگی این واحدها گرفته شد.
شرکت ونوس شیشه به تولید انواع شیشه های اتومبیل، سکوریت، شیشه های دوجداره و ساختمانی با ظرفیت ۲۹۳ هزار متر مربع در سال مبادرت دارد و از بانک صنعت و معدن۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کرده و برای ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

شرکت سازور سازه آذرستان، سازه های فلزی و سوله با ظرفیت ۱۴ هزار و ۴۵۰ تن در سال تولید می کند؛ این شرکت ۱۰۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات سرمایه در گردش از این بانک دریافت کرده است و برای ۴۵۰ نفر اشتغالزایی داشته است.

شرکت پکا شیمی نیز به تولید انواع رنگ پودری الکترواستاتیک جهت مصارف صنعتی مانند قطعات خودرو و نفت و گاز با ظرفیت ۹۶۰۰ تن در سال می پردازد و تسهیلاتی به میزان ۷۰ میلیارد ریال در قالب سرمایه ثابت و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز به عنوان سرمایه در گردش دریافت داشته و برای ۱۹۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=181411
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شعبه شهید نورایی شمس آباد
بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شعبه شهید نورایی شمس آباد
بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شعبه شهید نورایی شمس آباد
بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شعبه شهید نورایی شمس آباد
بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شعبه شهید نورایی شمس آباد