بانک تجارت در طول سال گذشته موفق شد ۱۰۲درصد از سود پیش‌بینی‌شده خود را محقق کند و مبلغ ۲۱۰ریال از EPS خود را که معادل ۳۵۴ریال بود توزیع کند.

به گزارش پول پرس، بانک تجارت با وجود تحریم‌های گسترده بین‌المللی و مشکلات بانکی در سال گذشته موفق شد پوزیشن ارزی بانک را مثبت نگه دارد به نحوی که سود قابل ملاحظه‌ای از محل تسعیر نرخ ارز در شش‌ماهه اول سال ۹۲ شناسایی شده و به‌زودی گزارش آن در پورتال بورس قرار خواهد گرفت.

همچنین تغییرات وسیع مدیریتی در سال گذشته در بانک تجارت رخ داد و مدیران ارشد در حوزه‌های بین‌الملل، فناوری اطلاعات، سرمایه‌گذاری و اعتبارات تغییر کردند و افراد نخبه و با تجربه‌ای جایگزین آنان شدند که نتیجه این تغییرات نیز در تحولات بزرگ بانک تجارت قابل مشاهده است.

در دو هفته گذشته حجم گسترده‌ای از معاملات بورس در قرق بانک تجارت و شرکت‌های تحت پوشش این بانک بوده است و همین امر سبب شده که سهام این بانک هر روز با صف خرید مواجه باشد. به‌طوری‌که پورتفوی بورسی بانک تجارت از مرز ۲۱‌هزارمیلیاردریال فراتر رفته است. همچنین شنیده‌ها حاکی است شرکت‌های بزرگ بورسی به‌ویژه در زمینه‌های پتروشیمی و پالایشگاهی در حال رایزنی برای خرید سهام بانک تجارت از دولت، سازمان خصوصی‌سازی و سهامداران عمده بانک برای در اختیارگرفتن لااقل یک یا دو کرسی از سهام مدیریتی این بانک هستند.

این گزارش حاکی است پورتفوی بورسی بانک تجارت در شش ماهه اول سال ۹۲ در حدود ۴۲۰۰‌میلیاردریال ارزش افزوده داشته است و محمدرضا رنجبر فلاح مدیرعامل این بانک در جمع اعضای هیات‌مدیره بانک و شرکت‌های تابعه اعلام کرده است ما به‌دنبال ارتقای جایگاه بانک تجارت در بورس با هدف ۱۰ پله صعود هستیم.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=17969
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کارنامه بانک تجارت در بورس
کارنامه بانک تجارت در بورس
کارنامه بانک تجارت در بورس
کارنامه بانک تجارت در بورس
کارنامه بانک تجارت در بورس