رئیس اتحادیه املاک کشوری از کاهش میزان بانک‌های اسلامی و افزایش خرید و فروش تسهیلات در بانک‌ها خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، مصطفی قلی خسروی با بیان اینکه مسئولان باید کاهش یا افزایش میزان تسهیلات را آزاد بگذارند به باشگاه خبرنگاران،گفت: عد‌ه‌ای معتقد هستند که برای افزایش میزان تولید مسکن باید تسهیلات را به سازندگان و یا انبوه‌سازان بدهیم در صورتی که اگر به خریدار واحد مسکونی غیر نوساز بدهیم اثر گذاری بیشتر را شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد: انتقال وام از سازنده به خریدار در جامعه انتقادی امروز باید به راحتی انجام شود تا متقاضیان مسکن در زمینه خرید با مشکل مواجه نشوند.
خسروی با بیان اینکه بسیاری از بانک‌ها در کشور اسلامی نیستند افزود: در صورتی که اقدامات بانک‌ها براساس عقود اسلامی صورت گیرد بهره‌وری بیشتری خواهیم داشت.
رئیس اتحادیه مشاوران املاک درادامه اظهار داشت: متاسفانه در بانک‌های کشور تسهیلات کمتری به تولیدات داده می‌شود و همین امر خطر جدی بر اقتصاد کشور به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه متاسفانه خرید و فروش تسهیلات در بانک‌ها افزایش یافته است گفت: حفظ افزایش تورم برای اقتصاد کشور با خرید و فروش تسهیلات چند برابر می‌شود.
خسروی در ادامه خاطر نشان کرد: بانک‌های کشور باید میزان سرمایه‌گذاری برای تولیدات را چند برابر کنند تا بهره‌وری در این بخش رشد پیدا کند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=1790
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افرایش خریدوفروش تسهیلات در بانک‌ها
افرایش خریدوفروش تسهیلات در بانک‌ها
افرایش خریدوفروش تسهیلات در بانک‌ها
افرایش خریدوفروش تسهیلات در بانک‌ها
افرایش خریدوفروش تسهیلات در بانک‌ها