کد خبر: 178530
شنبه 1 خرداد 1400 - 9:13
کارکنان بانک ملی ایران طی بیش از یک سال گذشته، هم در کنار مشتریان بوده اند و هم در کنار کرونا!
به گزارش اخبارپول، پس از این که تحقیقات نشان داد شعب بانک ها از مستعدترین مراکز برای انتقال ویروس کرونا هستند، همه تلاشها بر کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب و انجام امور آنها با روش های غیرحضوری متمرکز شد.
با این حال، همان مراجعات اندک به شعب نیز اثر نامطلوب خود را گذاشت، به طوری که کارکنان بانکها در زمره بیشترین خسارت دیدگان از این ویروس منحوس بوده و هستند.
این در حالی است که با وجود درگذشت تعداد زیادی از کارکنان بانک ها در اثر ابتلا به این بیماری و نیز قرنطینه شدن تعداد قابل توجهی از آنها در دوره ابتلا، کار مشتریان بدون وقفه انجام شد تا رضایت حداکثری در آنها ایجاد شود.
کارکنان بانک ملی ایران در این مدت هم در سنگر جنگ اقتصادی و هم در سنگر مقابله با کرونا، بی وقفه و با همه وجود تلاش کردند و اجازه ندادند که بحران کرونا، اثر نامطلوبی بر فعالیتهای بانکی داشته باشد.
بدون شک این روند تا قطع کامل زنجیره کرونا ادامه خواهد یافت و برگ زرین دیگری بر کارنامه افتخارات بانک ملی ایران خواهد افزود.